מאתר נזילות מומחה

נזילות מים בבית, דורשים איתור מידי כדי למזער את התוצאות ההרסניות שיכולות להיות לכך על המקום בו מתרחשת הנזילה. כאשר המים מצטברים מתחת לרצפה, כוח המשיכה תמיד ימשוך אותם למטה. מי שיראה סימנים של מים יהיה השכן והוא יראה אותם על התקרה למטה.

במרבית המקרים תיראה תפרחת ברובה שבין האריחים על הרצפה, או שינוי של גוון יותר כהה מהגוון של השטח שמסביב. בחלק התחתון של משקופי הדלתות, ייתכן ונבחין בסימני ריקבון או רטיבות. מעל הפאנלים ייראו קילופי טיח. במשקופים מפלדה יהיו סימני קורוזיה בתחתיתם.

כאשר יש חיפוי פרקט, תהיה נפיחות בולטת. במקרה של פיצוץ צנרת בקיר, תיראה נפיחות ואזורים תפוחים ובולטים על הקיר. במקרה של חשש שיש בבית נזילת מים, יש להזמין מאתר נזילות המצויד בכל האביזרים והציוד הדרושים כדי לאתר נזילת מים בצורה מקצועית.

איך מוצאים מאתר נזילות מקצועי?

איתור ותיקון נזילות מים, מתבצע היום דרך חברה לייבוש מבנים. תפקידה של חברה זו הוא להגיע ולבצע בדיקת איתור נזילת מים, ולאחר מכן להציע פתרון משוכלל לפתרון הבעיה. במקרה של הצפה מתחת לרצפה, ייערך תהליך של ייבוש תת רצפתי, האמצעי הכי משוכלל היום כדי לטפל בבעיית הנזילה.

כדי לבצע איתור נזילה, חייבים להשתמש במכשיר מאתר נזילות משוכלל ויש סוגים שונים של אמצעים כדי לבצע אותה. איתור נזילות במצלמה תרמית אשר מצוידת בסיב אופטי שמצלם את כל הדרך בתוך הצינור עד שמאתרים סדק או פיצוץ בצנרת. בנוסף יש מכשיר ידידותי לגילוי גז, אשר צובע את המקום בו יש לחות בתוך הצינור וכך יודעים מהו מיקום הפיצוץ. חשוב לומר כי הצלבה של נתונים מכמה מכשירי בדיקה, עשויים להניב את המידע הכי מדויק לגבי מיקומה המדויק של הנזילה.

איתור ותיקון נזילות מים בעזרת מומחה

הכתובת לאיתור ותיקון נזילות נעשית היום דרך חברות שמבצעות ייבוש מבנים, שזהו הפתרון האולטימטיבי במקרה של פיצוץ בצנרת. ככל שיעבור זמן מהפיצוץ ועד איתור הבעיה, המצב עלול להחמיר ונזקי המים עלולים להיות הרסניים מאוד.

פיצוץ בצינור גורם לצורך בהחלפת חלק מהצנרת, סגירה של האזור שנפער לצורך תיקון הצינור וטיוח וסיוד מקום הבעיה. בדרך כלל משתתף בתיקון הזה גם שיפוצניק.

חשוב לומר כי בעבר השרברב היה בעל המקצוע שנחשב מאתר נזילות מקצועי. היום פונים אנשים לחברות שמעסיקות מאתר נזילה מקצועי וכן עושות ייבוש מבנים. זוהי טכניקה חדשה לשקם נזקי מים במבנה רטוב.

אין ספק כי זיהוי מוקדם של הבעיה, הזמנה של מאתר נזילות מקצועי, עשוי להפחית במידה רבה את הנזק המצטבר של מים המחלחלים בתוך דירה. מים יכולים להיות בכל מקום, בקירות, מתחת לרצפה ועוד.

מאתר נזילות מחיר – ערכו השוואה

כאשר יש פיצוץ צנרת או נזילה בבית, הופך העניין לחמור, אם לא משכילים לטפל בזה בזמן. מים לא צריכים לזרום בתוך קירות או מתחת לרצפה, ולכן ככל שתאתרו מוקדם יותר את הנזילה, כך תוכלו להפחית את הנזקים המצטברים.

חשוב להקדים ולעשות בדיקה של איתור נזילה. להזמין מאתר נזילה בעל ניסיון שמגיע מצויד בכל הציוד לו הוא זקוק, כדי לדייק באיתור הנזילה.

מחירי איתור נזילה יכולים להגיע להיות ברמות של 1200-2000 ₪ ואולי גם יותר. תלוי את מי אתם מזמינים. מאתר הנזילה חייב להגיע עם כל מכשיר וכלי שיעזור לו לאתר את מקור הנזילה.

לניסיון  יש משמעות רבה בנושא של מציאת מאתר נזילות. איש מקצועי משתמש בידע ההנדסי שיש לו על מיקומה של צנרת בבית, ויכול לאתר את המיקומים החשודים כאזורי מקור המים.

ראו גם: ייבוש רצפה לאחר הצפה | נזילה בשירותים

OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים כולל איתור נזילות מקדים

לפני שתיכנסו למשימה של ייבוש תת רצפתי, ודאו שלא מדובר בנזילה שתזרים לפנים הרצפה או הקיר מים באופן קבוע. המומחים של OmegaDry יזהו עבורכם את המוקד באמצעות ציוד צילום טרמי מתקדם ויגבשו צעדים מומלצים לתיקון הנזילה. יש לכם חשד לנזילה או רטיבות פנים? קראו למומחים של Omegary ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים.

מאתר נזילות מקצועי