ייבוש תת רצפתי בראשון לציון

בין אם אתם גרים בדירה בבניין משותף ובין אם מדובר בבית פרטי בבעלותכם המלאה, כאשר הרצפה סופגת רטיבות אתם עומדים ללא יכולת לפתור את הבעיה. רטיבות כזו, שנוצרת עקב הטחת סילוני מים, נזילה ואפילו בית מוזנח מושכר עליו בעל הבית לא דיווח על כל המידע. הזנחה כזו מכילה בדרך כלל בטון מפורר על הקירות, שמיעת רעשים של זרמי מים בתוך הקירות, וריח ומראה של עובש. במקרים דנן – חשוב לעמוד בקשר עם שירות ייבוש תת רצפתי בראשון לציון.

מה השירות כולל?

השירות כולל ביצוע בדיקה שהדירה או הבית לא נרטבו מבפנים. הבדיקה נלקחת מתחתית הרצפה באמצעות קידוח של 5 ס"מ. בדגימת מצע חצץ נדרשים יותר מ- 3% לחות כדי לייבש ובדגימת חול, נדרשים יותר מ- 6% רטיבות. לאחר ביצוע הבדיקה ובהתאם לתוצאות שלה ניתן להסדיר את תהליך הייבוש.

הייבוש בפועל – כיצד נעשה?

במידה והדירה שלכם נבדקה וזקוקה לייבוש, הדבר נעשה באמצעות מכשיר אותנטי לייבוש מבנים. הוא מבוסס על צינורות ייבוש המוכנסים למרצפות שלכם באמצעות קידוחים קלים של 5 ס"מ ומכוסים בחומר לספיגת נוזלים באזור החיבור לחורים. מן הצד השני הצינורות מחוברים למכונה שאחראית ליישום הייבוש הלכה למעשה. הפעלה שלה גורמת לכך שהחלק העליון של המשטח יתייבש קודם והחלק התחתון ביותר של המצע יתייבש מספר דקות אחר כך.

חשד לרטיבות פנים בעקבות בית מוזנח – כיצד יודעים שזה כך?

בית מוזנח הוא בית מתפורר, הבטון שלו מט לנפול, המרצפות סדוקות וכד'. למרבה ההפתעה, הבדיקה לא נעשית באמצעות שבירה ופתיחה, אלא בסך הכל עם מצלמה טרמית שמראה מה מצב הרטיבות. בהתאם לממצאיה ניתן לבסס את יישום תהליך הייבוש.

OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים בראשון לציון

חברת OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים מיישמת ייבוש תת רצפתי בראשל"צ ביעילות ובקלות רבה. בתחילה, נלקחת דגימה של חול או חצץ מהמרצפות לבדיקה ובהתאם לתוצאות, מעל 3% רטיבות בחצץ ומעל 6% בחול, יבצעו מומחי OmegaDry ייבוש רצפתי בראשון לציון. בחברת OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים בראשון לציון מספקים מענה ייבוש מלא לכל לקוח עד החזרת ביתו למצב שגרתי בטיחותי.

ייבוש תת רצפתי בבת ים