ייבוש תת רצפתי בהרצליה

באמצעות פועלה של חברת ייבוש תת רצפתי בהרצליה תוכלו להתגבר על רטיבות פנים ברצפה ולייבש אותה לחלוטין מתחת לבלטות מבלי לעקור אותן או להרוס את המצע שמתחת. באופן דומה ניתן לייבש מתחת לכל סוג אחר של ריצוף, לרבות חומרים עדינים ומורכבים כמו אבן טבעית ופרקט למינציה ועץ. הייבוש נעשה תוך שהבית נותר כמו שהוא ללא צורך להביא קבלן הריסות. להלן שלבי יישום הפעולה.

יישום בדיקה לאיתור נזילות

הדבר הראשון שתיישם עבורכם חברת ייבוש תת רצפתי בהרצליה הוא בדיקה שאין נזילות. היא לא מצריכה פתיחה של הקיר או המרצפות אלא פשוט מצלמה טרמית אינפרה אדום לאיתור הנזילה. שלוליות מים פנימיות שיאותרו יסומנו ותהליך הייבוש ייצא לדרכו.

בדיקה שהמבנה מתאים לייבוש עם מכשיר

בבדיקה זו מוודאים שהמבנה שלכם מתאים עבור ייבוש תת ריצפתי בהרצליה. הבדיקה נעשית באמצעות לקיחת מצע חול או סומסום (אבני חצץ קטנות) מתחת לרצפה שלכם באמצעות קידוח של 5 ס"מ. חומר המצע נלקח למעבדה לבדיקה. במידה ודווחו לכם כי שיעור הלחות זניח, מתחת ל- 3 אחוז בסומסום ומתחת ל- 6 אחוז בחול, לא תצטרכו לייבש את המבנה. אבל אם הערכים הללו מעליהם, תצטרכו לשוב לחברת השירות ולצרוך יבוש תת רצפתי בהרצליה.

ייבוש עם המכשיר בבית הלקוח

ייבוש תת רצפתי בהרצליה נעשה באמצעות מכשיר המחובר לצינורות. עבורם, מחוררים לכם ברצפה מספר חורים בני 5 ס"מ ולכל אחד מהם מכניסים צינור. כל צינור מהודק באמצעות חומר לספיגת מים והמכונה נכנסת לכלל פעולה. החלק העליון של הריצוף הפנימי יתייבש קודם והתחתון בסיום התהליך.

OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים

בחברת OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים מספקים ללקוחות שירות יבוש בתים בהרצליה. הוא כולל סריקה עם מצלמה טרמית לאיתור נזילות, בדיקה פיזית במעבדה של מצע החול או החצץ מתחת לרצפה ובמידה והם זקוקים לייבוש, הוא ייושם באמצעות מכונה עם צינורות לייבוש פנים. הפעלתה היא מהלך שחברת OmegaDry התנסתה בו רבות ולכן מאד מומלץ לעבוד איתם על ייבוש תת רצפתי בהרצליה ולהבטיח תוצאות משביעות רצון בהן כל שכבות הרצפה התחתונה יבשות, מה שיאפשר שוב ליהנות משגרת בטיחות על הבלטות.

ייבוש תת רצפתי בתל אביב