ייבוש תת רצפתי במרכז

רבות דובר על הצפות ונזקי מים נוספים שעלולים להתרגש על דירתכם אבל מעטים דיברו על היום שאחרי. בניגוד למשוער, הוא לא מסתיים בביקור האינסטלטור שיתקין ברז חדש במקום זה שדלף או חלק-צנרת חדש בפתח הניקוז שגרם להצפה. הצפה או נזילה בסדרי גודל כאלו עשויה פשוט להחריב את פנים הרצפה, מה שיגרום להריסת הרצפה ממש. מדוע? משום שמדובר במים שהיכו ברצפה במלוא העוצמה, בכמויות רבות, מה שגרם להם לחלחל פנימה. חלחול כזה ייצור מצב של רטיבות עד בתוך המבנה וזה יגרום לעובש, ריחות חריפים ואפילו סדקים. שירות ייבוש תת רצפתי במרכז הארץ מעניק סיוע להיחלצות ממצב זה תוך החזרת הרצפה למצב יבש לחלוטין מבפנים.

על מצע הרצפה והנזק שנגרם לו

מצע הרצפה הוא החלק הפנימי של הרצפה. הוא עשוי להיות מבוסס על חול או על חצץ (סומסום בטרמינולוגיה המקצועית). מצע הרצפה הפנימי נדרש לדגימה על מנת לבחון אותו. היא נלקחת באמצעות קידוח הקל של 5 ס"מ למעבדה ייעודית לבדיקת מצע רצפה לפני ייבוש. אם מדובר בסומסום, נדרשת לחות של מעל 3% בשביל יישום ייבוש ברצפה ובחול נדרשת לחות של מעל 6%. במידה ואלו הממצאים אצלכם, תצטרכו להסדיר את ייבוש פנים המבנה.

ביצוע הבדיקה לפני יישום הייבוש

הבדיקה נעשית באמצעות לקיחת דגימה מהאזור החשוב שנרטב מבפנים. במידה ואתם שומעים רחש של נזילה מבפנים במקום אחר בבית, ניתן לסרוק אותו עם מצלמה טרמית כדי לבדוק האם יש שם נזילה ואם כן – מאיפה היא מגיעה. גילוי שלולית מים עומדים הוא כזה שיצריך ייבוש, בנוסף לזה שכבר הבנתם כי עליכם לעשות ברצפה, במידה ותוצאות הדגימה הן 3% רטיבות ומעלה בסומסום ו- 6% ומעלה בחול.

ייבוש הרצפה בפועל

ייבוש רצפתי במרכז נעשה באמצעות מכשיר ייעודי עם צינורות ייבוש מטעם חברת OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים. הם מחוברים באמצעות קידוחים קלים ברצפה שלכם במידה של 5 ס"מ כל אחד. הצינורות מוכנסים לתוכם וחומר סופג נוזלים מדביק אותם לרצפה. מהצד השני שלהם הם מחוברים למכונת הייבוש שאחראית על יישומו בפועל. היא מתחילה לייבש מלמעלה ויורדת שכבה אחר שכבה עד לייבוש טוטלי של כל החלק הפנימי של הרצפה הביתית שלכם. הפעולה נעשית על ידי חברת OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים במרכז.

ייבוש מצע סומסום