שיקום נזקי מים

נזקי מים בעקבות הצפה במערכת האינסטלציה, ההשקיה, או חדירת מי גשמים חמורים שבעתיים בתוך המרצפות מאשר מחוצה להם. מה שקורה בחוץ נפתר על ידי ניקיון ולרוב סתת טוב יתקן אריחים רגישים שניזוקו. נזק פנימי עשוי להותיר את הבית שלכם עם נזקים לטווח הארוך. מדובר במים שנשארו כלואים, ולכן הם לא יתייבשו ללא פתרון ייעודי לייבוש פנימי. חוסר הייבוש שלהם עשוי לגרום להם ליצור פטריות על גבי המשטחים שלכם, התקרות, המרצפות וקירות הצד. כיצד מתחילים שיקום נזקי מים מבפנים, אם כן?

שיקום נזקי מים – הבדיקה

בשלב הראשון עליכם להסדיר בדיקה של מצב הלחות אצל חברת מומחים לייבוש מבנים. החברה תיקח דגימה מתחת לרצפה או מעל לתקרה ותבדוק מהו סף הרטיבות באזור במעבדה ייעודית. בהתאם לכך, תהיה לה אינדיקציה מהו סף הרטיבות באזור והיא תוכל לגבש תכנית שיקום נזקי מים הכוללת שימוש במכשירי ייבוש מתקדמים לרטיבות תת רצפתית שיחזירו את משטחי התקרה והריצוף שלכם למסלול.

שיקום נזקי מים – הכנת התשתיות

תחובר למבנה שלכם מכונת ייבוש עם צינורות בעלי תשתית הדבקה מיוחדת לעבודה עם מים.  החיבור ייעשה באמצעות קידוחים של 5 ס"מ והצבת הצינורות בתוכם. כל זאת, מבלי לעקור או להרוס מי מהמרצפות. המכונה תעבוד כך שהיא תייבש את המים הפנימיים מבחוץ. בכוחה של מכונה זו לתקן נזקי מים מתחת לריצוף קרמי או אבן וכן נזקי מים מתחת לפרקט.

הפעלת מכונת הייבוש בתהליך שיקום הנזקים – ביצוע הפרויקט בפועל

הפעלת המכונה תיעשה לאחר שכל עבודות ההכנה עבור שיקום נזקי מים כבר נעשו והיא מוכנה לפעולה. הפעלתה תגרום למים הפנימיים להתייבש בהדרגה עד אשר המשטח הפנימי יבש לחלוטין. כיצד תוכלו להבטיח זאת? אתם תראו כי ברצפה, במקומות ייעודיים להיווצרות סדקים, הם כבר לא נוצרים, התקרה שלכם לא מכילה יותר עובש שחור, והקירות העליונים נשארים אף הם 100% לבנים ללא טוב. זו אינדיקציה כי נזקי מים מתחת לריצוף או לתקרה כבר אינם חלק משגרת החיים שלכם.

שיקום נזקי מים
שיקום נזקי מים

ווידוא שהמבנה יבש מבפנים

בטרם עזיבת עובדי החברה את הבית, הם יוודאו כי המבנה או המצע יבש לפי התקן המבוקש. כעת, הליך שיקום נזקי מים הצליח והמבנה שלכם בטוח לא רק בשל ניקיון חיצוני של המרצפות אלא גם בזכות הייבוש הפנימי של המים הטחובים. המבנה שלכם כעת יבש ומוכן לשימוש בטוח וארוך טווח.

OmegaDry – ייבוש מבנים ושיקום נזקי מים באתר הלקוח

בחברת OmegaDry מספקים ללקוחות פתרונות של ייבוש תת רצפתי ואת כל מה שהם צריכים על מנת להבטיח שיקום נזקי מים פנימיים שנוצרו במבנים שלהם. הצפה עקב בעיות אינסטלציה, חדירת מי גשמים ובאגים שהובילו להצפה במערכת ההשקיה – יגרמו בסבירות גבוהה מאד לחדירת מים פנימה. בחברת OmegaDry יודעים להתמודד גם עם נזקי מים מתחת לפרקט וגם עם נזקים מתחת למרצפות קרמיות או מאובנות עדינות. הדבר מתבצע ללא שבר, תוך השארת המרצפות שלמות ויישום הייבוש מבחוץ. בדרך זו, גם בחדרים עם ריצוף עדין ויוקרתי ניתן יהיה לשמר אותו ללא חשש מהריסתו בתהליך הייבוש.

ייבוש חול רטוב מתחת לריצוף