ייבוש תת רצפתי בבת ים

אם הדירה נראית מוזנחת, עם בטון מתפורר, כתמי עובש על התקרה, ריח של עובש ומים עכורים עולה מהאוויר, ומתחילים להופיע סדקים על הרצפה, מומלץ לקרוא לחברת ייבוש תת רצפתי בבת ים. בחברה זו יאתרו עבורכם את מוקדי הנזילות, יפעלו לבדוק שהמצע שלכם מתחת לריצוף מתאים לייבוש, ועוד. ייבוש תת רצפתי בבת ים ייעשה על פי תוצאות הבדיקה.

בדיקה שאין נזילות בתוך הבית

הבדיקה הזו נעשית באמצעות מצלמה טרמית אשר סורקת את קירות המבנה מבפנים מבלי לקדוח בהם או להרוס אותם. היא מבוססת על אינפרה אדום ומשדרת כאשר ישנה נזילה. מוקדים של מים עומדים יסומנו לקראת המשימה העתידית לייבוש המבנה.

בדיקת חומר המצע של הרצפה

בדיקה זו היא הכי חשובה כי היא באה לקבוע האם החלק שמתחת לבלטות, המצע, רטוב או לא מצריך ייבוש. שיעור רטיבות גבוה מ- 3% במצע סומסום ומעל 6% במצע חול יצריכו ייבוש תת רצפתי בבת ים. בדיקה זו נעשית באמצעות לקיחת דגימה עם קידוח של 5 ס"מ ברצפה. הדגימה נשלחת למעבדה ייחודית לבדיקתה.

הוצאת תהליך הייבוש לפועל

יבוש תת רצפתי בבת ים נעשה באמצעות מכונת צינורות המוטמעים ברצפה. ההטמעה נעשית באמצעות קידוחים של 5 ס"מ, כל צינור מקבל קידוח. ונעטף בחומר סופג מים לצרכי עיגונו במקום בו הוחלט להציב אותו. הייבוש פוטר את פנים הרצפה מהמים העכורים, בהתחלה בשכבה העליונה הקרובה למעטה החיצוני ובהמשך עמוק יותר כלפי מטה. ייבוש תת ריצפתי בבת ים נעשה באופן מושלם תוך אי השארת שכבות רטובות.

OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים בעיר בת ים

בחברת OmegaDry מתמחים בייבוש תת רצפתי בבת ים. אם הבית שלכם עבר הצפה או נזילה, נראה מוזנח, הבטון מתפרק, העובש מצטבר והרצפה לא מרגישה בטוחה כמו פעם, כשריח של עובש בוקע ממנה, מומלץ להזמין את המומחים של OmegaDry ליישום תהליך ייבוש אפקטיבי ביותר. הוא יחזיר את הרצפה שלכם להיות 100% יבשה ללא רטיבות פנימית ובכך ימנע נזקים עתידיים לרצפה בעקבות פגע ההצפה או הנזילה שהיא ספגה. הזמינו את OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים לייבוש פנימי יסודי.

ראו גם: ייבוש תת רצפתי בחולון | ייבוש תת רצפתי בראשון לציון