ייבוש תת רצפתי בפתח תקווה

אם הדירה במצב של אחרי הצפה, נזילה או נראית מוזנחת, עם כתמי עובש שחורים על הקירות המלווים בריח חריף, כנראה שיש בה רטיבות פנימית. מהי רטיבות פנימית? חלחול מים לתוך הרצפה ומבעד לקירות. מים כאלו לא ניתנים לייבוש כי אין להם חשיפה לשמש או כיוון אוויר. הם פשוט נשארים במצב הצבירה הנוזלי שלהם, נעשים עכורים ויוצרים עובש וסדקים על המשטח החיצוני להם. לכן, אם עברתם הצפה או נזילה, או שהבית שלכם נראה מוזנח, עם בטון מתפורר וקירות מעובשים, כדאי להזמין חברת ייבוש תת ריצפתי בפתח תקווה. היא תספק לכם מענה מלא על כשלי הרטיבות במבנה ותפעל על מנת לייבש אותו לחלוטין מבפנים.

עריכת בדיקה שהמבנה אינו רטוב מבפנים

בדיקה זו נערכת באמצעות לקיחת דגימה ממצע הרצפה: חול או סומסום (אבני חצץ קטנות) הנמצאים מתחת לרצפה. למעשה, הבעיה היא שחומרים אלה נרטבים כי אחוז גבוה של מים עליהם הוא שיוצר את כל בעיות העובש והסדקים. בעוד בחצץ אסור שתהיה למעלה מ- 3% רטיבות, בחול ניתן לספוג אותה עד 6%. הדגימה שנלקחת ממעבה הרצפה שלכם נבדקת במעבדה ייעודית מטעם חברת ייבוש תת רצפתי בפתח תקווה לבחינת אחוז הרטיבות.

ייבוש המבנה בעקבות הרטיבות

ייבוש תת רצפתי בפתח תקווה מיושם באמצעות מכונת ייבוש ייחודית המבוססת על צינורות. הם מחוברים לרצפה באמצעות קידוח של 5 ס"מ לכל אחד מהם כשהם מודבקים עם חומר סופג נוזלים ומחוברים למכונת הייבוש. הפעלתה מסירה את נגע המים הפנימיים מהרצפה בשלבים. תחילה החלק העליון של פנים הרצפה מתייבש ובהמשך עוברים לחלקים התחתונים.

OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים בפתח תקווה

חברת OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים מספקת ללקוחותיה ייבוש מבנים מקצועי ויסודי. החברה עובדת על בסיס ידע אמפירי שמוכיח את עצמו ממקרה למקרה. לקוחותיה נמנעים מלהזמין שיפוצים וקבלני הריסה ויכולים לשמור על תכולת הבית שלהם שלמה ולייבש מבפנים. OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים פועלת בפתח תקווה בפריסה עירונית רחבה, החל משכונת אם המושבות ועד גני הדר שבדרום מזרח העיר תוך הקפדה על עבודה מקצועית ויעילה להסדרת פנים בית הלקוח למצב בטוח.

ייבוש חול רטוב מתחת לריצוף