ייבוש רטיבות תת רצפתית

הרצפה שלכם עברה הצפה? נזק נגרם לקירות ואתם חושבים שמדובר ברטיבות פנימית? ייבוש רטיבות תת רצפתית הנו שירות קבלני יחיד מסוגו בו ניתן לייבש לכם את משטחי הבית מבלי לשבור קירות ולעקור מרצפות. הייבוש מתבצע באמצעות מכונת ייבוש רטיבות כלואה. המכונה אמנם עומדת גלויה, אבל יש לה צינורות שייעודם הוא לבצע את הייבוש הפנימי המבוקש. כיצד זה עובד, ובתוך כמה זמן הבית שלכם חוזר לשגרה מלאה ויבשה?

בררו את הפרטים אודות ייבוש רטיבות מתחת לרצפה ומבעד לקירות

חברת ייבוש רטיבות ברצפה תספק עבורכם את כל המידע הנדרש לקראת התהליך. ראשית כל, היא תספק לכם בדיקה של רמת הרטיבות. זהו פרויקט פשוט מאד לביצוע המתבסס על דגימת חול או חצץ (תלוי מהו חומר המצע התת רצפתי שלכם). הדגימה תיבדק במכשיר בידוק ייחודי שיציג את רמת הרטיבות, ממנה ניתן לבצע הערכה לנזק שנגרם לכם. בהתאם לכך, יועברו לכם כל הפרטים על ייבוש רטיבות מתחת לריצוף מחיר, זמן ביצוע ומיקומי הטמעת צינורות המכונה. אם אתם מאשרים עבור חברת ייבוש רטיבות תת רצפתית מחיר אשר הוענק לכם בהצעה, ניתן לקבוע מועד ליישום הייבוש בפועל.

דאגו להימצא בבית במועד הייבוש

בתאריך מועד הייבוש יהיה עליכם להימצא בבית על מנת לקבל את פניהם של עובדי החברה שיגיעו עם מכונת הייבוש במטרה להסיר את נגע הרטיבות הפנימי. הם ישתמשו במכונת ייבוש ייעודית עם צינורות שיוצבו ברצפה, באמצעות קידוחי 5 ס"מ (1 צול) מעל מוקדי המים. הם ייעטפו באמצעי הדבקה מיוחדים בעלי כושר ספיגת מים. קצהו המשני של כל צינור יוברג לפירי המכונה. הפעלת המכונה היא יישום בפועל של הייבוש. המים יעלו מהרצפה כלפי מעלה ומשם לתוך מיכל ייעודי בתוך המכונה. הצינורות יחוברו כך שיחלשו על כל חלקי הריצוף בכל הבית וייבשו את כל האזורים הפנימיים שלו.

ביצוע עבודת ייבוש תת רצפתי
ייבוש חול רטוב מתחת לריצוף

מקרים בהם מומלץ להזמין בדיקת לחות מתחת למשטחים ולמרצפות

  • כאשר חדר האמבטיה שלכם סופג באופן קבוע מים בשל כך שאין לו חרסינה וקרמיקה בקירות, אלא בטון חשוף.
  • כאשר נשבר אחד מהברזים בבית וחולל הצפה.
  • כאשר מערכת ההשקיה בגינה קורסת והמים שלה חודרים לבית.
  • כאשר ישנה סופת גשמים ואתם חושדים שהאיטום או הזיפות נחבלו והתהוותה חדירת מים מלמעלה.

במקרים כאלו יש להזמין בדחיפות ייבוש רטיבות תת רצפתית!

OmegaDry – ייבוש תת רצפתי למרצפות ולמבנים

ייבוש רטיבות כלואה היא המומחיות של חברת OmegaDry. אם אתם מעוניינים לבצע בדיקה לפני ייבוש רטיבות ברצפה, פנו לחברת OmegaDry אשר תשתמש במכשור מתקדם ותתכנן עבורכם את אסטרטגיית הייבוש האופטימאלית. ב- OmegaDry מספקים ללקוח ייבוש רטיבות מתחת לריצוף במחיר ללא תחרות ועל בסיס עבודה 100% מקצועית לכל אורך הדרך! ייבוש זה הנו כמעט היחיד מסוגו שלא דורש פעולות קבלניות של הרס, עקירה או הסבת נזק כלשהו לרצפה: לשמור עליה כפי שהיא ולייבש אותה מגובה הקרקע באמצעות מכשור ייעודי!

בעל מקצוע לייבוש רצפה