ייבוש תת רצפתי ברמת גן

אם אתם חושדים שיש לכם בעיה של נזילה בדירה מבעד לקירות, אתם שומעים רעש של מים זורמים מבעדם, ריח של טחב ועובש עולה באוויר וכמובן – אם חוויתם הצפה או נזילה בזמן אמת, אתם צריכים לקרוא לחברת ייבוש מבנים. המים שמתחת למרצפות ומבעד לקירות לא עומדים להתייבש. הם כאן בשביל להישאר וצפויים לעשות צרות רבות לתשתיות שלכם, עובש, סדקים וכד'. חברת ייבוש תת רצפתי ברמת גן תספק עבורכם את המענה הבא.

בדיקה לאיתור נזילות באופן מידי

הדבר הראשון שנדרש הוא איתור נזילות. אם חוויתם הצפה או שמיעת מים מבעד לקירות, ניתן לאתר אותן באמצעות מצלמה טרמית ללא הרס הקירות. הפעולה נעשית באמצעות אינפרה אדום. במידה ואותרו אצלכם נזילות הן יסומנו לקראת התחלת תהליך ייבוש המבנה מבפנים.

בדיקת מצע הרצפה של הדירה

מצע הרצפה של הדירה הוא החלק שיספוג את הרטיבות במקרה של הצפה. הוא נמצא מתחת לרצפה והיותו רטוב מחליש אותה מאד. חור של 5 ס"מ נקדח באדמה על מנת להגיע למצע זה. המצע נלקח למעבדה ייחודית לבדיקת אחוזי הרטיבות עליו. מתחת ל- 3 אחוז בתערובת סומסום ו- 6 אחוז בתערובת חול לא מצריך ייבוש. אבל במידה ותוצאות המעבדה עברו ערכים אלו, יהיה צורך ליישם יבוש תת רצפתי ברמת גן.

ייבוש תת רצפתי ברמת גן – היתרונות

  • ללא הרס הרצפה ועקירתה.
  • מתבצעים רק קידוחים דקיקים ביותר כתחליף להרס.
  • מכונת הייבוש מייבשת את המבנים מהר וביעילות רבה.
  • הדירה חוזרת לקדמותה בתוך פרק זמן לא ארוך.

ייבוש תת רצפתי ברמת גן מאת חברת OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים

חברת OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים ברמת גן מספקת את כל הנדרש על מנת להביא לסיום מהיר של הרטיבות הפנימית במבנה. השירות נעשה באמצעות לקיחת דגימה של מצע חול או סומסום לבחינת מצב הרצפה שלכם. במידה ומוחלט על ייבוש תת ריצפתי ברמת גן, OmegaDry מספקת תמורה זו ללא הריסה, על בסיס קידוחים דקים בלבד ברחבי הרצפה. ייבוש תת רצפתי ברמת גן מחזיר לכם את הדירה שהייתה לכם, ללא רטיבות פנים ועם רצפה יבשה ובטוחה למעבר.

קראו עוד: ייבוש תת רצפתי במרכז | ייבוש חצץ