ייבוש תת רצפתי בהוד השרון

בית שספג מטחי מים, הצפות ונזילות, נראה מוזנח עם בטון מתפורר ועובש על הקירות או חמור מכל אלו – מריח מעובש ומים נשמעים מבעד לקירות, זקוק למענה של חברת ייבוש תת רצפתי בהוד השרון. חברה זו תוכל לשחרר את הבית מהרטיבות הפנימית ולהחזיר אותו לדייריו במצב בטוח. כיצד ניתן לייבש מבנה מבפנים? מהו הסוד של חברת אומגה-דריי בנושא?

בדיקה לאיתור נזילות בתוך המבנה

השלב הראשון הוא בחינה שיש נזילות במבנה. היא נעשית באמצעות מצלמה טרמית והמוקדים של הנזילות מסומנים. בשלב זה מעוניינים הדיירים לקבל תשובה האם, בנוסף למפגע המים שנודע, יש מפגעי סתר בתוך הבית? ועל כך אמונה חברת ייבוש תת רצפתי בהוד השרון.

בדיקת מצע הרצפה

יבוש תת רצפתי בהוד השרון מצריך בדיקת דגימה ממצע הרצפה, שמבוסס על סומסום (אבני חצץ) או חול. הבדיקה נעשית באמצעות קידוח של 5 ס"מ ולקיחתה למעבדה ייעודית. במידה ויצא, בבדיקת חול מעל 6% לחות ובבדיקת חצץ מעל 3% לחות, משמע שצריך לעשות ייבוש למבנה.

יישום תהליך הייבוש של המבנה

ייבוש תת רצפתי בהוד"ש נעשה באמצעות מכונת ייבוש ייעודית עם צינורות. כל אחד מהם מוטמע בקרקע אחרי קידוח קל של 5 ס"מ ומהודק עם חומר לספיגת נוזלים. המכונה מופעלת והייבוש יוצא לדרך, בהתחלה בחלק העליון של פנים הרצפה ובהמשך בשכבות התחתונות. בתום התהליך – הרצפה שלכם חוזרת שוב למצב בטוח, ללא ריח של עובש או סדקים חדשים. חשוב לציין כי המים לא יתייבשו לבד לעולם, כל עוד לא תקראו לחברת ייבוש מבנים ליישום מקצועי של התהליך.

OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים בהוד השרון וערי הסביבה

חברת OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים בהוד השרון מספקת לכם ייבוש מבנים מהיר ויעיל. החברה תבצע את הבדיקות לווידוא התאמת ביתכם לתהליך, ובמידה והוא מתאים ייושם תהליך ייבוש מבנים. בחברת OmegaDry מספקים למבנה שלכם את כל השירות הנדרש: איתור חכם של נזילות ומוקדי מים ובדיקה שמצע הרצפה אינו רטוב. מצע רצפה רטוב, מעל 3% בחצץ או 6% בחול מחייבים ייבוש תת רצפתי בהוד השרון שיסופק על ידי חברת OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים.

קרא עוד: ייבוש תת רצפתי ברמתה שרון | ייבוש תת רצפתי מיוחד ברמת גן