ייבוש סומסום

מהו סומסום בתחום הבנייה ומדוע נדרש לו ייבוש?

בתחום הבנייה, סומסום היא אבן חצץ בעלת קוטר ממוצע של 4-9 מ"מ. לרוב, אבנים של 9 מ"מ נחשבות לגדולות ביותר בתחום.

מדובר בחומר שמשמש חלופה לחול כאמצעי המצע מתחת למרצפות.

ייבוש רטיבות מתחת לריצוף נדרש כאשר מי הגשמים הסבו נזק למשטח הריצוף, או שהוא נוצר כתוצאה מתקלה שרברבית:

  • נזילה מאחד הברזים
  • שבר באחד הברזים
  • תקלה במערכת ההשקיה שגרמה לדליפת מים לתוך הבית
  • ועוד

התקלות הללו לא מסתיימות כשהאינסטלטור מחליף את הרכיבים התקולים.

כעת יש לכם מים מתחת לריצוף, מתחת לאדמה, וכשהם באים במגע עם אבני חצץ זעירות הם עלולים ליצור עובש, פטריות ולהביא לכרסום המרצפת.

אלו לא מים שיתייבשו ללא טיפול כי הם לא חשופים לשמש! לכן, אנו נציג לכם כעת את הפתרון: לבצע ייבוש סומסום מתחת למרצפות.

ייבוש סומסום – כך זה עובד

לבצע ייבוש מצע סומסום נעשה באמצעות מכונת ייבוש ללא נזק לרצפה.

כל מה שנדרש הוא סדרה של חיבורים דקיקים של הצינורות לרצפה, ללא נזק, למעט קידוח קל של 5 ס"מ מתחת לריצוף במספר מיקומים בבית.

הצינורות מוכנסים לפירי הקידוח ונעטפים באמצעי הדבקה ייעודיים נגד רטיבות. קטבי המשנה של הצינורות מוברגים למכונת ייבוש סומסום. הפעלת המכונה מיישמת, הלכה למעשה, את תהליך הייבוש בדומה לאופן פעולתו של מייבש שיער: ייבוש מלמעלה למטה עד לכינון רצפה יבשה מבפנים.

כך תדעו אם אתם צריכים ייבוש סומסום

ייבוש תת רצפתי סומסום נעשה עבור מי שהאטם מתחת לרצפה שלו הוא אטם סומסום: אבני חצץ בקוטר של 4-9 מ"מ. כל אדם שחווה הטחת מים בבית שלו, החל ממשחקי ילדים שנעשו עם סילוני מים בתוך הבית ועד תקלה שרברבית: פיצוץ באחד הברזים או הסיפונים, וכמובן – חדירת מי גשמים או מים ממערכת השקיה שהתקלקלה, צריך לבדוק את מצבו מתחת לבלטות או למרצפות שלו.

ייבוש תת רצפתי סומסום נעשה לאחר בדיקת לחות במצע סומסום במעבדה, בה נלקחת דגימת חצץ סומסום. הבדיקה מדווחת מהו מצב הרטיבות הפנימי. אם הוא מעל 3%, מתחילים בביצוע ייבוש המבנה. בהתאם לזאת, תתגבש עבורכם אסטרטגיית ייבוש סומסום מותאמת אישית עבור המבנה שלכם.

ייבוש חול סומסום חצץ אומגה
שלב שני בדיקת לחות אומגה

התהליך מתבסס על עבודה נקייה ובטוחה

לא נדרשות פעולות עקירה של המרצפות או הפרקטים. אנו מודעים לנוכחותם של אמצעי ריצוף רגישים ופועלים רק עם אמצעים ללא מגע ישיר. העבודה מתבססת על סטריליזציה מלאה ועטיפה בסרטי הדבקה בלתי חדירים למים של כל צינור המשמש למלאכת הייבוש על מנת לאפשר שגרת מגורים בטוחה במהלך העבודה. בסיום השאיבה מתבצעת בדיקה חוזרת, על מנת לוודא שהרצפה התייבשה.

OmegaDry – ייבוש סומסום תת רצפתי למרצפות

הרצפה שלכם מבוססת על איטום סומסום מתחת למשטח? אתם זקוקים לייבוש המבנה? פנו לחברת OmegaDry המחזיקה בצי פתרונות ייבוש מצע סומסום. ב- OmegaDry עובדים על בסיס בדיקות שנלקחות מהסומסום מתחת למרצפות שלכם, ומגבשים את טכניקת הייבוש בהתאם לכך. מובטחת תוצאת ייבוש מושלמת בכל בית!

ייבוש חול רטוב מתחת לריצוף