ייבוש תת רצפתי בחולון

מתי חשוב ליישם ייבוש תת רצפתי בחולון? ייבוש שכזה חשוב ליישם כאשר הדירה הוצפה במים או ספגה נזילה קשה. במידה ואתם חושדים שהדירה שלכם חוותה נזק של מים פנימיים בשל תנאי השהייה בה, חשוב לעמוד בקשר עם שירות ייבוש מבנים. בטון מתפורר, רעש של נוזלים בתוך הקירות, ריח של עובש וכמובן עובש שחור גלוי הם כולם סימפטומים של רטיבות בתוך הקירות ומתחת לרצפה. באמצעות ייבוש תת ריצפתי בחולון, ניתן להתגבר על בעיות הרטיבות ולהחזיר את שגרת המגורים בדירה לבטוחה ונקייה מעובש, ריחות לא נעימים וסדקים ברצפה.

על ייבוש תת רצפתי בחולון – היתרונות

  • אין הריסת רצפה, לא עוקרים, לא מוציאים בלטות מדבק הרובע שלהן, הפרקטים נשארים שלמים.
  • נדרשת הקרבה קטנה ביותר של קידוח 5 ס"מ במשטחי הריצוף שלכם. הפתחים ייסגרו בתום התהליך.
  • הייבוש נעשה באמצעות מכשיר ייבוש מבוסס צינורות שאיבה הידוע ביעילותו ובמהירותו.
  • בדיקות הניבוי האם תצטרכו ייבוש מאד מדויקות ונעשות בדגימת חול או חצץ מתחת לרצפה או באמצעי צילום טרמיים מתקדמים אינפרה-רד.

תחילת תהליך הייבוש

נציגי חברת הייבוש לא יכולים להסיק על פי מראה עיניים אם הריצוף שלכם מצריך ייבוש מבפנים. לכן, התהליך מתחיל בבדיקה בה נעשה חור של 5 ס"מ ברצפה במטרה לקחת דגימת סומסום (חצץ) או חול. במצע סומסום נדרשת 3% לחות ומעלה על מנת לייבש ובחול – 6% לחות ומעלה. במידה ואלו אחוזי הלחות שלכם, תצטרכו להסדיר ייבוש רצפתי בחולון.

ביצוע הייבוש על ידי מכונה ייעודית

יבוש תת רצפתי בחולון נעשה באמצעות מכונה ייעודית אשר יש לקדוח ברצפה שלכם כדי לחבר את צינורות הייבוש שלה אליה. הקידוח נעשה במידה של 5 ס"מ בלבד ולכל אחד מהפתחים מושחל צינור שמודבק לרצפה באמצעות חומר סופג. כל צינור מחובר בקוטב המשנה שלו למכונת הייבוש עצמה. הפעלתה מתחילה ליישם עבורכם את תהליך הייבוש כשהתנועה של משב הרוח היא מלמעלה למטה. השכבה העליונה הקרובה לרצפה החיצונית מתייבשת קודם והתחתונות לאחר מכן.

OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים בבתי העיר חולון

ייבוש תת רצפתי בחולון נעשה על ידי צוותי המומחים של חברת OmegaDry. התהליך נעשה באמצעות מכונה ייעודית שמחזירה לכם את הרצפה למצב בטוח, כשהיא יבשה וחפה ממים במצע שלה. התהליך נעשה על בסיס תוצאות בדיקת הרטיבות במעבדה ייעודית.

ייבוש מבנים מקצועי | ייבוש חול בשיטה חדשנית