איתור וייבוש רטיבות בתקרה

רטיבות בתקרה היא מקרה שקל מאד לזהותו. אם הבחנתם בעובש על הקירות גם לאחר שהם נצבעו בתערובת צבע חדשה דנדשה, ואם ידוע לכם על שימוש אינטנסיבי במים לכיוון התקרה באותו חדר, אלו תסמינים שיש בתוכה מים. המשמעות של מים בתוך התקרה היא לא ייבוש ולא חזרה לשגרה. אלו מים כלואים ואין להם שום דרך להתאדות. כשהם בתוך התקרה הם רק יכולים לגרום לנזק: ליצור פטריות, ליצור עובש וליצור טחב. זיהיתם כתמים שחורים מסריחים על התקרה בצורת עיגולים? זה תסמין מובהק לרטיבות!

רטיבות בתקרה – ממה זה נגרם?

זה עלול להיגרם מכל מיני סיבות, החל מהיווצרות לחות באזורי החוף, ועד פגם באיזשהו צינור פנימי בתקרה, שגורם לבריחת מים: צנרת, ספרינקלרים במבנה, ועוד. אם תשתית צנרת זו אינה תקינה ויש בה מים דולפים, זה יחלחל במוקדם או במאוחר למעטה החיצוני של התקרה שלכם וייצור עובש שחור. ראיתם כתם כזה? אל תישארו אדישים. תקנו את אותה נזילה בתקרה וקראו לשירות ייבוש מבנים להעלמת כתמי רטיבות בתקרה באמצעות ייבושה מבפנים, הלכה למעשה.

תיקון רטיבות בתקרה – כיצד נעשה?

תיקון רטיבות בתקרה נעשה לאחר יישום בדיקה מטעם חברת הייבוש. היא תיקח דגימה של פנים התקרה ותבחן מהי רמת הרטיבות בה במעבדה ייעודית. בהתאם לכך, היא תגבש עבורכם תוכנית להתמודדות עם רטיבות בתקרה. תכנית זו תתבסס על מכונות ייבוש ייעודיות עם צינורות שיבצעו את הייבוש מהתקרה וישאירו אותה יבשה מבפנים ועל כן בטוחה לשימוש הדיירים.

לאחר הייבוש – כיצד נדע שהתקרה תוקנה?

כשתראו שוב בחדר תקרה לבנה כמו הצבע שלה, ללא כתמי רטיבות בתקרה בצבע שחור, תדעו שהבעיה נפתרה. הכתמים הללו לא צצים בעלמא: אלו מים כלואים שהדרך היחידה שלהם "להשפיע" על הנעשה בתקרה היא יצירת העובש השחור. כפועל יוצא, תיקון רטיבות בתקרה וניקיון העובש שנשאר יגרמו לכך שהוא לא יחזור, וזאת בשונה מניקיונו כשהמים כלואים וצפויים "לחדש" את נוכחותו.

תיקון רטיבות בתקרה מהשכן
קיר עם עובש

כיצד בוחרת החברה את פרויקט הייבוש המתאים למבנה לאחר הבדיקה?

היא לוקחת בחשבון נתונים אמפיריים לגבי מיקום הדירה: עם גג 100% פרטי בבית פרטי או במקום בניין משותף, או עם תקרה שמחולקת עם השכנים שמעליכם, בתור הרצפה. נתון שני שהחברה לוקחת בחשבון הוא סוג חומר המילוי: חול או סומסום (חצץ דק). על פי ממצאים אלו היא משתמשת באמצעי תיקון רטיבות בתקרה ייעודיים עבורכם.

OmegaDry – ייבוש מבנים בהתאם למצבו של מבנה הלקוח

כתמי רטיבות בתקרה קלים מאד לזיהוי: עבושים, בצבע שחור. הם עלולים להיות תולדה של לחות או של נזילה בתקרה. בבית OmegaDry יספקו למבנה שלכם את כל הצעדים המעשיים לייבוש התקרה שלו. הם יתהוו על סמך בדיקה שתילקח מהתקרה לבחינת רמת הרטיבות שלה. בהתאם לממצאיה יגובשו דרכי ייבוש מעשיים עם הגבלות לגבי מצב ביתכם: פרטי, פנטהאוז קומה אחרונה או תקרה מחולקת עם שכנים. למידע נוסף, פנו ל- OmegaDry!

רטיבות בבית