ייבוש תת רצפתי ברמת השרון

אם הדירה שלכם עברה הצפה, הטחת מים, נזילה קשה, או כל מפגע מים אחר, הנזק לא יהיה רק באינסטלציה. החלק התקול במערכת המים שלכם אמנם יוחלף על ידי שרברב מקצועי אבל הבעיה החמורה יותר עדיין תיוותר בעינה: סילוני מים שנמצאים עמוק מתחת למרצפות שלכם ומאיימים לכלות אותה בכל רגע. בהתחלה, תוכלו לשמוע את רחש המים מתחת לבלטות. לאחר מכן, יהיה זה ריח חריף של עובש. בהמשך, אתם תראו את העובש באמצעות כתמים שחורים כשהתהליך הסופי הוא ממש הופעת סדקים ברצפה. אל תחכו למצב זה. אם אתם יודעים שהבית ספג מטח מים, משמע שהייתה חדירה לבפנים. ולכן חשוב לעמוד בקשר כבר ביום הראשון שזה קורה עם חברת OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים.

בדיקת רטיבות למצע הרצפה

השלב הראשון של פרויקט ייבוש תת רצפתי ברמת השרון הוא יישום בדיקה שמצע הרצפה אינו רטוב. כמובן שאם הוא לא רטוב, לא יהיה צורך בייבוש, אבל גם בשיעור רטיבות מאד נמוך לא יהיה בזה צורך כי סף המים כל כך קטן עד כי הם צפויים להיספג. במידה והוא עובר את ה- 3% במצע סומסום (אבני חצץ) ואת ה- 6% במצע חול, אתם תצטרכו להסדיר את ייבוש פנים הרצפה שלכם.

יישום הייבוש של הרצפה על ידי מכונה ייעודית

יישום הייבוש נעשה באמצעות מכונת ייבוש. המכונה מכילה מספר צינורות המחוברים לרצפה באמצעות קידוחים של 5 ס"מ אצלכם במבנה. הצינורות מוכנסים לקידוחים ומחוברים לרצפה באמצעות חומר סופג מנוזלים. המכונה מופעלת ומצע החול או הסומסום שלכם מתחיל להתייבש. בהתחלה תהיה השפעה מלמעלה ולאחר מכן החלק התחתון יתייבש. ייבוש מהיר, יעיל ומדויק מובטח כאשר נציגי חברה מנוסה מבצעים את הפרויקט, כשהם מניחים את הצינורות בכיווני אוויר אפקטיביים לייבוש.

OmegaDry ייבוש תת רצפתי ברמת השרון בהתאמה לצרכי הלקוח

בחברת OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים מסדירים עבור תושבי רמת השרון ייבוש מבנים מבפנים במחירי היכרות. הייבוש כולל בדיקת רטיבות למשטח ויישום מלא של תהליך הייבוש באמצעות מכונה ייעודית, כולל סגירה של הקידוחים בהם השתמשנו כדי לחבר אותה, בסיום התהליך. ב- OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים מספקים גם שירות בדיקת נזילה באמצעות מצלמה טרמית לאיתור מהיר שלה.

ראו גם: ייבוש תת רצפתי בהרצליה | מאתר נזילות מקצועי