ייבוש תת רצפתי בתל אביב

אם הבית שלכם עבר הצפה או נזילה, ומטח מים פגע בעוצמה במרצפות שלכם, ישנו סיכוי סביר שאתם גרים בבית תחת רטיבות פנימית. רטיבות מסוג כזה אינה ניתנת לייבוש כבדרך הטבע משום שמדובר במים שחלחלו לתוך הרצפה. אין להם מקור ייבוש וגם לא משב רוח ובוודאי שלא חשיפה לשמש. לכן, הם יישארו רטובים בתוך הרצפה ויסבו לכם ריחות מעובשים לא נעימים, עובש שחור בפועל ובמצבים חמורים יותר – סדקים ברצפה. אם עברתם אירוע תאונה עם סילוני מים בבית, צרו קשר עם חברת אומגה ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים.

בדיקה שהרצפה רטובה מבפנים

בדיקה זו נעשית באמצעות קידוח קל של 5 ס"מ במטרה לקחת דגימת מצע חול או חצץ מתחת לריצוף. הדגימה נבדקת במעבדה. אם נמצא כי אחוז הרטיבות בה הוא מעל 3% בחצץ ומעל 6% בחול, משמע שפנים הרצפה רטוב ויש לבצע ייבוש. הייבוש נעשה באמצעים אלקטרוניים מתקדמים החוסכים את הצורך בהריסת המרצפות מבחוץ. ייבוש רצפתי בתל אביב שנעשה בדרך זו מוסדר באופן מהיר במיוחד מבחינת פרק הזמן הכולל לביצוע הפעולה.

ייבוש תת רצפתי הלכה למעשה

ייבוש תת רצפתי בת"א נעשה באמצעות קידוח קל של 5 ס"מ. אחרי יצירת מספר חורים ברצפה שלכם, מציבים בתוכם צינורות דקים המחוברים באמצעות חומר סופג נוזלים את הרצפה. מן העבר השני הם יחוברו למכונת ייבוש. הפעלתה תייבש את פנים רצפת המבנה בשלבים, כשתחילת התהליך מתבצע מהחלק העליון של מצע החול או החצץ וסופו בחלק התחתון ביותר.

omegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים בתל אביב

OmegaDry הנה חברת מומחים ליישום ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים. החברה עובדת בתל אביב ומספקת ללקוח פתרון ייבוש מידי עבור רצפה שספגה מים מתחתיה. השירות כולל גם איתור נזילות. במידה ואתם חושבים שיש לכם נזילה פנימית המצריכה התערבות של חברת ייבוש תת רצפתי ניתן לפנות למומחים של אומגה לבצע צילום באמצעות מצלמה טרמית את הקיר או הרצפה מבלי להרוס אותה. הצילום מתבסס על אינפרה אדום ומציג באופן מידי את מקור הנזילה, כך שניתן יהיה לייבש את האזור ביעילות ובקלות. OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים מתמחה בכל סוגי המבנים והמרצפות.

ראו גם: ייבוש תת רצפתי בפתח תקווה