3 טיפים איך לאתר נזילות מים

עד המאה העשרים לא היו מים זורמים בבתים רבים ואנשים היו הולכים אל הבאר או אל הנהר בכדי להביא מים לשתייה, מים להתקלח ולכל סיבה אחרת שהם היו צריכים.

אך כל זה השתנה עם ההמצאה של הובלת המים אל הבתים וכיום אפשר להגיד כי אנחנו חיים באיכות חיים הרבה יותר גבוהה עקב העובדה כי יש לנו מים זורמים בבית ולא רק שיש לנו מים זורמים אלא גם שאלו הם מים נקיים.

אך העובדה כי הצליחו להוביל מים אל הבית שלנו יצרה בעיה חדשה והיא שפעמים רבות הצנרת אשר מובילה את המים אל הבית שלנו סובלת מבעיות רבות. כך יותר ויותר בעלי בתים מגלים כי יש נזילות בבית שלהם וזה יוצר

בעיה לא פשוטה שאנו לא יכולים להתעלם ממנה וזהו משהו שאנו חייבים לקחת בחשבון ועל כן הבאנו לכם 3 טיפים איך לבצע איתור נזילות מים.

1 בעזרת מצלמה טרמית

הטיפ הראשון שאנו רוצים להזכיר מתוך 3 טיפים איך לאתר נזילות מים, הוא השימוש של מצלמה טרמית. עליכם להבין כי מצלמה זו חוסכת לכם את הצורך לשבור קירות ולעשות עבודה מיותרת,

וזאת עקב העובדה כי היא יכולה לראות מבעד לקיר מה קורה אצלכם בבית וזהו יתרון עצום שאי אפשר להתכחש אליו. אין ספק כי המצלמה הטרמית שינתה את אופן העבודה שבו אנחנו מאתרים נזילות וכל

אחד צריך לקחת אותה בחשבון אם הוא חושש שיש לו נזילות בבית.

ראו: איתור נזילות במצלמה טרמית

2 לשים לב לקירות הבית ולרצפה

קיר עם עובש

אך לא תמיד אנחנו נביא מצלמה טרמית אל הבית שלנו, ובמקרים כאלו אנחנו ממליצים לכם לשים לב טוב טוב אל הקירות בבית שלכם ואל הרצפה. אם מתחילים להופיע סימנים של נזילות בבית, עובש בקירות או נפיחות 

זהו סימן שאתם נמצאים בבעיה חמורה ועליכם להבין כי כנראה גם בבית שלכם יש נזילה שמחייבת טיפול בהקדם האפשרי מכיוון שאם תדחו את הטיפול הנזק רק ילך ויגבר ואתם תהיו בבעיה הרבה יותר חמורה.

3 להזמין אינסטלטור מומחה

על רקע שני הטיפים הקדומים יש לציין כי לעין של חובבן יהיה קשה מאוד לאתר נזילות לבד ועל כן אנחנו ממליצים לכם לפנות אל אינסטלטור מומחה אשר יסייע לכם במשימה.

ההבדל בין בדיקה של אדם מן היישוב ובין בדיקה של אינסטלטור הוא הבדל עצום וזהו משהו שכדאי לכם לקחת בחשבון אם אתם רוצים לטפל בנזילות בצורה הטובה ביותר שיש.

לחצו כאן למידע על מאתר נזילות | ייבוש מבנים | רטיבות קפילאריתייבוש תת רצפתי.