כל מה שרציתם לדעת על דרכים למניעת רטיבות קפילארית

לא מעט אנשים סובלים מרטיבות קפילארית, כתוצאה מהצפה בבית. מעבר לנזק הישיר לרצפת הבית ולקירות שסופגים את המים, יש לזכור את הרטיבות הקפילארית, המתפתחת עם הזמן. הרטיבות הקפילארית מעמיקה את הנזק לקירות המבנה וגורמת להוצאות מיותרות, כתוצאה מהזנחה וחוסר בטיפול מקצועי.

אנו בחברת אומגה טכנולוגיות ייבוש נשמח לסייע לכם לטפל ברטיבות, באמצעות ציוד הייבוש החדיש והמתקדם ביותר. אנו נייעץ לכם לגבי דרכים למניעת רטיבות קפילארית ונסייע לכם לשקם נזקי מים בצורה היעילה והמקצועית ביותר. אנו מחזיקים בשלושה עשורים של וותק וניסיון ונשמח לעמוד לרשותכם בכל בעיה ובכל שאלה.

כל מה שרציתם לדעת על דרכים למניעת רטיבות קפילארית

דרכים למניעת רטיבות קפילארית – נקודות חשובות שכדאי להכיר

קודם כל, חשוב להבין כי הצפה הנגרמת כתוצאה מחורף קשה, התפוררות איטום מעטפת הבית או פיצוץ בצנרת, חייבת להיות מטופלת על ידי חברה מקצועית ואמינה המתמחה בתחום. לא ניתן להסתמך על ספונג'ה או על אוורור החדר, מאחר והצפה עלולה לגרום לנזק כבד, שלא ניתן לטפל בו ללא ציוד מקצועי ושיטות עבודה יעילות ומתקדמות. לכן חשוב להזמין למקום חברה ברמה הגבוהה ביותר, המחזיקה בוותק וניסיון מתאימים. אנשי המקצוע יבדקו את רמת הנזק ויציעו את הפתרון המתאים, על מנת לשאוב את מי ההצפה ולייבש את רצפת וקירות המבנה, במטרה למנוע רטיבות קפילארית. כדאי לציין כי רטיבות קפילארית נגרמת כתוצאה מחוק כימי, הקובע כי מי ההצפה ייספגו בקירות הבית ויעלו למעלה. המים מסוגלים לטפס במעלה הקיר, בניגוד לכוח המשיכה, עד לגובה של מטר. ברוב הפעמים המים ייעצרו בגובה נמוך יותר, לכן חשוב לחפש את הרטיבות קרוב יותר לרצפה.

דרכים למניעת רטיבות קפילארית – מה ניתן לעשות בנידון?

חשוב להבין כי רטיבות קפילארית מעידה על קיומם של מים עומדים בתחתית הקיר או ביסודות של הבניין. בחלק מהמקרים מדובר על רטיבות כלואה מתחת למרצפות הבית, ואילו במקרים אחרים, מדובר על מים עומדים מתחת לקרקע. בכל מקרה, על מנת למנוע את הרטיבות הקפילארית, תצטרכו לטפל בהצפה מוקדם ככל הניתן. הזנחה של המצב ודחיית הטיפול בהצפה, יגרמו ללא ספק לנזקים נוספים, כגון רטיבות קפילארית. כמו כן, חשוב לאתר את מקור הנזילה, במידה ומדובר על נזילה מאחד הצינורות החבויים בתוך קירות הבית או מתחת למרצפות. ללא איתור הנזילה באמצעות מצלמה תרמית וטיפול בבעיה, המים ימשיכו להצטבר ולגרום לנזק מצטבר. כמו כן, ניתן למנוע רטיבות קפילארית באמצעות יצירת הפרדה בין הקירות לבין מקור ההפרה, או לחילופין, באמצעות הספגת הבטון בחומרי איטום ייעודיים.

אנו בחברת אומגה טכנולוגיות ייבוש נשמח לסייע ולייעץ לכם על דרכים למניעת רטיבות קפילארית. נשמח להגיע אליכם הביתה ולבחון את מצב הקירות והמצע התת רצפתי, על מנת לבצע בדיקת לחות ולהציע פתרון ייבוש מהיר ויעיל, באמצעות שימוש במכשירי ייבוש עוצמתיים ויעילים במיוחד. למידע נוסף, צרו קשר.

 

OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים כולל איתור נזילות מקדים

לפני שתיכנסו למשימה של ייבוש תת רצפתי, ודאו שלא מדובר בנזילה שתזרים לפנים הרצפה או הקיר מים באופן קבוע. המומחים של OmegaDry יזהו עבורכם את המוקד באמצעות ציוד צילום טרמי מתקדם ויגבשו צעדים מומלצים לתיקון הנזילה. יש לכם חשד לנזילה או רטיבות פנים? קראו למומחים של Omegary ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים.

מאתר נזילות מקצועי