תהליך הייבוש תת רצפתי של חברת OmegaDry

מעוניינים להשכיל ליישם תהליך ייבוש תת רצפתי? בתים ומבנים עשויים להיפגע ממים מתחת לרצפה בנסיבות שונות, חלקן טעויות אנוש כמו פיצוץ מים בברזים ונזילות וחלקן נזקי אקלים כמו איטום בית שנפרם במהלך סופות וכתוצאה מכך חדירתם מבעד זגוגיות החלון אל הקירות והרצפה. תהליך ייבוש תת רצפתי ב-OmegaDry כולל את יישום המשימות הבאות.

בדיקה שהרצפה אכן ספגה רטיבות פנימית

הבדיקה נעשית עבור מצע הרצפה שלכם באמצעות דגימה שנלקחת ממנו בקידוח דק של 5 ס"מ. הדגימה מועברת למעבדה ייעודית של חברת ייבוש תת רצפתי, ושם ניתן יהיה להסיק האם המבנה אכן נפגע מרטיבות פנימית או שמא מדובר בשיעור מועט של מים שלא יתפתח לכך. במקרה כזה כן מומלץ לערוך בדיקה נוספת עם מצלמה טרמית לשלילת נזילה מתחת לרצפה.

תהליך ייבוש תת רצפתי

תוצאות המעידות על הצורך בייבוש תת רצפתי

אם הדגימה שנלקחה ממצע הרצפה שלכם ספגה 6% רטיבות ומעלה כשמדובר בחול, או 3% ומעלה כשמדובר במצע חצץ, סימן שהרצפה ספגה רטיבות המצריכה ייבוש תת רצפתי. התוצאות יתגלו במעבדה מקצועית של חברת ייבוש מבנים וכתולדה שלהן ניתן יהיה לקבל החלטות מושכלות לגבי הייבוש.

יישום בפועל של תהליך ייבוש תת רצפתי

ייבוש תת רצפתי נעשה באמצעות מכונת ייבוש מקצועית אליה מחוברים צינורות ייבוש. הצינורות מוכנסים לרצפה באמצעות קידוחים דקים של 5 ס"מ ולאחר מכן יתבצע הידוק שלהם באמצעות באנדים סופגים לעצירת מים בורחים. המכונה תייבש עבורכם את המים הפנימיים באמצעות הצינורות שלה ומים שלא יובשו, אלא נטו להתבדר ברוח שמופצת על ידי הצינורות ייספגו על ידי הבאנדים הסופגים שלהם. תהליך זה יגרום לייבוש מלא של פנים הרצפה.

OmegaDry – ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים מקצועי על פי בעיית הרטיבות בדיקת הלקוח

OmegaDry – ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים הנה חברת בוטיק לביצוע ייבוש למבנים שספגו מים פנימיים מתחת לבלטות ולפרקטים. אם זהו המקרה שלכם, אל תחכו לעובש ולהתנפחות האריחים: הזמינו את נציגי OmegaDry – ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים לערוך בדיקות במבנה שלכם במעבדה ייעודית ולטקס עצות לגבי עתיד הרצפה: במידה ויש בה מעל 6% רטיבות במצע חול או מעל 3% רטיבות במצע חצץ ייערך ייבוש תת רצפתי. במידה ולא כך הם פני הדברים, מומלץ יהיה לשלול נזילה מתחת למבנה באמצעות בדיקה טרמית ייחודית.

ייבוש סומסום מקצועי