תהליך הייבוש מבנים הקפדני של חברת OmegaDry

ייבוש מבנים ב- OmegaDry הוא שירות שנדרש כאשר ישנו חשד לרטיבות ברצפה ובקירות. איך תזהו אותה? טיח מתנפח ומתקלף בחדרי שירות לא מחופים (מקלחת ומטבח ללא קרמיקה על הקירות), מרצפות שהבלטות שלהן התעקמו וריח חריף של עובש ברחבי המבנה. אם זיהיתם את הסימפטומים הללו, פנו לחברת OmegaDry לשם ייבוש פנימי של המבנה.

השירות מתחיל בבדיקה שהמשטחים אכן ניזוקו מרטיבות פנימית

בלי בדיקה זו לא ניתן לצאת לדרך וליישם את הייבוש. הבדיקה כוללת לקיחת מצע חול או חצץ מהרצפה לשם עריכת תצפית במעבדה ייעודית. במצע חול, שיעור הרטיבות צריך להיות 6% ומעלה  כדי לומר שהמבנה רטוב מבפנים. אם שיעור הרטיבות הוא 3% ומעלה במצע חצץ, סימן שהמבנה רטוב. הבדיקה נעשית במכשור מעבדה מקצועי שמראה באופן מובהק מהו המצב ברצפה ובקירות שלכם.

המשך השירות – בייבוש פיזי של המבנה

הייבוש נעשה באמצעות מכונת ייבוש. במסגרתו, קודחים ברצפה מספר חורים של 1 צול (5 ס"מ) ומציבים בהם צינורות של מכונת ייבוש, אותם מדביקים בבאנדים ייעודיים סופגי מים. הפעלת המכונה נעשית עם סיום הכנות אלו ושאיבת המים מהרצפה מיושמת דרך הצינורות שחוברו עד לייבוש מלא של המצע הפנימי.

ניקיון וסדר בסיום העבודה

כמובן שאף מבנה לא ייוותר מלוכלך ובמצב עבודה לאחר גמר הפרויקט. ייערך ניקיון יסודי עד להחזרת המבנה למצבו המקורי, כשהוא נקי ומוכן לשגרה מחודשת. שירות זה ניתן במסגרת הייבוש ונעשה עם סיומו על מנת לאפשר לכם לא רק להנות ממבנה יבש, אלא גם מכזה שנעים לשהות בו.

OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים בהתאמה אישית

בחברת OmegaDry ייבוש תת ריצפתי וייבוש מבנים יספקו לכם את כל פתרונות הייבוש הנדרשים להסרת נזקי רטיבות פנימיים. החברה תערוך בדיקה לפני כל פרויקט בר ביצוע, ועם תוצאותיה תמליץ לכם מה כדאי לעשות עם הרצפה. במקרה של צורך בייבוש תת רצפתי, תחובר לרצפה שלכם מכונה ייעודית ליישום מלא של הייבוש מבפנים. אם יש לכם חשד למים בתוך הרצפה והקירות, אל תישארו שאננים. צרו קשר עם חברת OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים ודאגו למבנה נקי מכשלי רטיבות.

ראו גם: ייבוש רטיבות תת רצפתית