3 דרכים איך להתמודד עם פיצוץ מים מתחת לבלטות

פעמים רבות אנשים חושבים כי בבית חדש לא תהיינה כל בעיות וכי הם יכולים לחיות בבית החדש שלהם בראש שקט למשך עשר השנים הבאות.

אם כן אנו כאן בשביל לנפץ לכם את הבועה ולהגיד לכם כי גם בבית חדש יכולות לצוץ הרבה מאוד בעיות וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון כשאתם קונים בית חדש.

עם זאת, יש גם לציין כי גם בבית ישן יכולות לצוץ הרבה בעיות ולכן אף בעל בית או שוכר לא חסין מפני בעיות בבתים וזהו משהו שכדאי לזכור ולקחת בחשבון.

יש הרבה בעיות אשר יכולות לצוץ בבית ישן או חדש, אך נראה כי אחת הקשות שבהן או הנפוצה שבהן היא פיצוץ מים מתחת לבלטות ונזילה בבית. זוהי בעיה חמורה ביותר מכיוון שהיא גורמת לנזק עצום בבית שלנו ועל

כן אנחנו צריכים לעשות הכול בכדי לטפל בבעיה ולהתגבר עליה בצורה המהירה ביותר ולא להתפשר על נושא זה. לכן הטיפול היעיל הוא ייבוש תת רצפתי.

פיצוץ מים

  1. לנתק את המים – למנוע נזילה בבית

אז מה הדבר הראשון שאנו צריכים לעשות כאשר יש לנו פיצוץ מים מתחת לבלטות? אם כן ההגיון אומר כי אנחנו צריכים לנתק קודם כל את המים בבית. זאת בכדי לעצור את הנזילה בבית.

על כן אנחנו קוראים לכם לברר איפה ברז המים של הבית שלכם וזאת בכדי להבטיח כי תוכלו לטפל בבעיה בצורה הטובה ביותר שיש וללא כשלים או בעיות וזהו משהו שאנו מאוד אבל מאוד ממליצים עליו.

כמו כן אל תמתינו וברגע שיש פיצוץ מים נתקו ישר את המים.

     2.להזמין אינסטלטור

עליכם להבין כי יהיה לכם קשה מאוד לטפל בפיצוץ לבד וכי זוהי משימה בלתי אפשרית למי שאין לו הכשרה בנושא הזה.

על כן אנחנו ממליצים לכם ברגע שיש פיצוץ מים להתקשר אל אינסטלטור או אל חברה המתמחה בפיצוצים כמו אומגה חברה לייבוש מבנים, בכדי לטפל בבעיה הזאת בהקדם האפשרי.

עליכם לפנות אל האינסטלטור הטוב ביותר בכדי שהוא יפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר ויבטיח כי היא לא תחזור שוב בעתיד.

     3.להחליף את הצנרת

לאחר שפניתם אל אינסטלטור ולאחר שהוא הגיע אל ביתכם מגיע החלק הקשה והוא החלק של החלפת הצנרת. כאן נמדדת המקצועיות של האינסטלטור וככל שהוא יותר טוב כך הוא יחליף את הצנרת בצורה יותר

טובה וזהו משהו שאסור להתפשר עליו. לכן ההמלצה הכי טובה שאנו יכולים לתת לכם היא לשים לב טוב טוב לאיזה אינסטלטור אתם פונים ולא להתפשר על הנושא הזה לעולם.

ראו גם: ייבוש רצפה | בדיקת נזילות מיםייבוש רטיבות מתחת לריצוףאיתור נזילות במצלמה טרמית