מה זה בעצם ייבוש תת רצפתי?

ייבוש תת רצפתי היא פעולה שנעשית לאחר חשד שישנו רטיבות פנימית במבנה. בשונה מרטיבות חיצונית, שסופה להתייבש, רטיבות פנימית אינה מתייבשת כי אין מקור שמש או חום בקרבתה. כתוצאה מכך, נוצרת דחיסות בתוך אותו מקום ועמה מגיע גם העובש. בעקבות אלה, המרצפות בסכנה להתעקם ולהתכסות בכתמי עובש. בהמשך הדרך הן עלולות להיסדק ולהתפרק. מהו הפתרון לכל אלה? ייבוש תת רצפתי.

הכל מתחיל בבדיקת רמת הרטיבות במצע הרצפה

הבדיקה נעשית באמצעות קידוח דק של 5 ס"מ, באמצעותו לוקחים דגימה של המצע, בין אם הוא חול ובין אם הוא סומסום. בעוד בחול רמת רטיבות של 6% ומעלה מצביעה על הצורך לייבש את המבנה, בסומסום די ב- 3% רטיבות כדי לצאת לפעולה זו. הבדיקה נעשית במעבדה מקצועית לבדיקת חומרים פנים רצפתיים.

הייבוש נעשה באמצעות מכונת ייבוש מתקדמת

המכונה מכילה צינורות אשר יוטמעו ברצפה באמצעות קידוח דק של 5 ס"מ. לאחר הטמעת הצינורות הם יאובטחו בבאנדים סופגים לעצירת בריחת מים. המכונה מופעלת כשכל הצינורות והבאנדים מחוברים ומיישמת את הייבוש, הלכה למעשה.

עבודות לאחר הייבוש

לאחר הייבוש, תפורק המכונה והחדר בו בוצע הייבוש ינוקה ויסודר, החורים יכוסו והרצפה תיראה כמו חדשה, הפעם ללא נזקי הרטיבות. העבודה נעשית באופן מסודר ונקי תוך דאגה לכל מה שקורה בחדר על מנת להבטיח שגם לאחר הייבוש ניתן יהיה להשתמש בו כמו בעבר.

ייבוש תת רצפתי – אם יש ספק, אין ספק

אם אתם מתחילים לראות כתמי עובש שחורים על המרצפות, לספוג ריחות חריפים מהן על אך שניקיתם אותן, ולחוש עיקום במרצפות, יש לכם רטיבות פנימית. זה עשוי לקרות כתוצאה מפיצוץ צינור פנימי ונזילה. הבדיקה כוללת גם איתור נזילות באמצעות ציוד תרמי. אם יש לכם חשד, קראו באופן מידי לחברת ייבוש תת רצפתי.

OmegaDry – ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים בבתים, משרדים ומפעלים

חברת OmegaDry מתמחה בייבוש תת רצפתי. פרויקטים ליישום ייבוש תת רצפתי נעשים על ידי עובדי החברה בכל המקומות, מבתי מגורים ועד מרכזים תעסוקתיים, תעשייתיים ומסחריים. אם יש לכם חשד לרטיבות פנימית במבנה, קראו למומחי OmegaDry – ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים!