ייבוש סומסום מקצועי של חברת OmegaDry

ייבוש סומסום מהווה פעולה שחשוב מאד להסדיר כאשר ישנו חשד לרטיבות פנימית במבנה. רטיבות פנימית – משמעותה מים שנמצאים בתוך הרצפה והקירות. מים אלה לא יכולים להתייבש אלא להישאר במצב נוזלי לעד, תוך כדי שהם מחוללים נזקים אדירי ממדים, יוצרים עובש בקירות, ובשלבים מתקדמים מפוררים את שכבות הבטון והטיח עליהן הם נמצאים. אל תגיעו לשם. אם אתם חושדים שיש להם מים פנימיים במי מהקירות והמרצפות, הזמינו חברת ייבוש סומסום מקצועית.

מהו מצע סומסום?

מצע סומסום הוא המצע שנמצא מתחת לרצפת המבנה. לעתים, עשוי להיות מצע חול במקום סומסום. מצע הסומסום מורכב מאבני חצץ בעוד מצע חול מורכב מחול. זו השכבה התחתונה ביותר ברצפה ואם היא רטובה בגלל חדירת מים פנימיים, משמע שיש לכם רטיבות פנימית וצריך לייבש אותה בטכניקת ייבוש סומסום מקצועית.

כיצד מתחילים?

מזמינים את נציגי חברת OmegaDry אשר ייקחו דגימה ממצע הרצפה שלכם. אם זו רצפה עם מצע סומסום, שיעור רטיבות של 3% ומעלה מעיד על רטיבות ברצפה, וזאת בניגוד למצע חול, בו נדרש 6% ומעלה. הבדיקה נעשית במעבדה ייעודית לבחינת מצעי רצפה. אם בדיקת המעבדה הראתה מדדים המעידים על צורך בייבוש, אנו נודיע לכם על כך ונוציא את הפרויקט לדרכו.

כיצד הפרויקט ממומש?

ייבוש סומסום מבוסס על חיבור צינורות הייבוש למוקדי הרטיבות באמצעות קידוח דק של 1 צול. מתבצעים מספר קידוחים כאלה בקיר או ברצפה בהם מתרחשת הרטיבות הפנימית ואליהם מוטמעים צינורות ייבוש שמצדם השני הם מחוברים למכונת ייבוש מקצועית. צינורות הייבוש יאובטחו בבאנדים דביקים סופגים למניעת התרופפות ולספיגת מים שברחו ממסלול הייבוש. כאשר כל החיבורים מוכנים מפעילים את מכונת הייבוש עד גמר ביצוע הפרויקט. ניקיון וסדר נעשים בתומו.

OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים למבנים שונים

אנו מתמחים בייבוש כל סוגי המבנים, החל ממבני מגורים ועד מבני משרדים ואולמות. בחברתנו תוכלו למצוא מענה מלא עבור ייבוש סומסום מקצועי אשר יביא לסיום הרטיבות הפנימית ותחילת כינון שגרה בטוחה במבנה. אם אתם חושדים שיש לכם נזילה פנימית או רטיבות פנימית, פנו אלינו ואנו נספק לכם את שירות הייבוש שאתם צריכים בשביל להחזיר את המבנה למסלול.

ייבוש בוש תת רצפתי בשיטה ייחודית