ייבוש מתחת לרצפת בטון במרתף OmegaDry

לא יהיה זה סוד לומר כי ייבוש במרתף הוא אחד השירותים החשובים ביותר. בשונה מהחלק הארי במבנה, שבדרך כלל מרוצף, במרתפים מתבססים בדרך כלל על רצפת בטון ובה קל מאד לזהות רטיבות: המשטח אינו ישר ויש בו גלילים ועיקומים, עובש מתחיל להופיע עליו, ריחות רעים ניכרים גם לאחר ניקיון ואוורור המקום. כל אלו מעידים על רטיבות פנימית. תרחיש כזה במרתף עלול להוביל לנזק בלתי הפיך לרצפה, כולל סדיקה וביקוע. כדי למנוע מצב זה מומלץ לקרוא למומחי ייבוש תת רצפתי לפתרון הבעיה.

כך תזהו רטיבות במרתף שלכם

כאשר רצפת המרתף כבר לא ישרה, כשאתם דורכים עליה אתם חשים שאתם נוטים לצדדים, כתמים שחורים-ירוקים בועתיים מתחילים לבצבץ עליה, וכל זה בליווי ריחות חריפים – אתם כנראה במצב של רטיבות פנימית. חשוב לציין כי הרטיבות לא תתייבש כי אין לה מקור שמש מעליה, או מקור חום אחר. הדרך היחידה לייבש זאת תהיה באמצעות מכונת ייבוש תת רצפתית.

בדיקה שהרצפה מצריכה ייבוש תת רצפתי

במידה ומדובר על אחוזון קטנטן מאד של רטיבות הוא לא צפוי לגרום נזק, אך חשוב לבדוק שזו לא הידרדרות בתחילת הדרך, באמצעות ציוד תרמי לאיתור נזילות. כל ייעשה במבנה שלכם. מצע הרצפה שיוצע ממנה ייבדק במעבדה ייעודית לבחינת אחוז הרטיבות. במידה ויש מעל 6% רטיבות במצע חול או מעל 3% במצע חצץ, מבצעים ייבוש תת רצפתי. הבדיקה תיערך במעבדה ייעודית, על דגימה קטנה של מצע הרצפה שתוצע באמצעות קידוח זעיר.

יישום פרויקט הסרת הרטיבות

הפרויקט ייעשה באמצעות מכונת ייבוש תת רצפתית שתחובר לרצפה שלכם באמצעות קידוחים זעירים. באמצעותם, מכניסים את צינורות המכונה לרצפה ועוטפים אותם בבאנדים סופגים. מפעילים את המכונה וכעבור מספר דקות הרצפה יבשה. ניתן לערוך בדיקה חוזרת למצע ולמצוא שאין בו אחוזי רטיבות.

OmegaDry – ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים במרתפים

חברת OmegaDry – ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים מיישמת ייבוש בריצוף בטון במרתפים. הפרויקט כולל בדיקה והטמעת ציוד ייבוש מתקדם לצורך הסרת נגע הרטיבות. אם התרחשה אצלכם רטיבות פנימית במרתף, פנו לחברת OmegaDry למענה מלא הכולל הסרה של כל איומי הרטיבות, לרבות בדיקה שהיא לא נבעה מנזילה.