ייבוש מים מתחת לפרקט באמצעות מכונת ייבוש מקצועית

הפרקט הוא אחד מהריצופים היוקרתיים במבנה, אבל כאשר הוא מתעקם ומתנפח גם אם לא ניקיתם אותו, סימן שמשהו לא טוב מתחולל בבטון ובמצע שמתחת לו. ייתכן ומדובר ברטיבות פנימית ללא מקור ייבוש, שתזמין לכם עובש ונזקים פיזיים לרצפה. אם אתם במצב של עיקום פרקט תמידי, מומלץ מאד לבדוק שאין רטיבות פנימית. חברה מקצועית לייבוש מבנים תיישם זאת עבורכם ותייבש את המשטח במידה והוא רטוב מבפנים.

בדיקה לאיתור רטיבות פנימית

את הבדיקה עושים באמצעות קידוח דק מאד של 5 ס"מ אשר לא ייסב נזק לריצוף. הוא ניתן לאיחוי ללא אבחנה שהוא בכלל נעשה. באמצעותו לוקחים דגימה של המצע למעבדה ובודקים אותה. במידה ובמצע חול יוצא שיש מעל 6% רטיבות ובמצע שומשום מעל 3% רטיבות, עושים ייבוש תת רצפתי. ייבוש מים מתחת לפרקט במצב כזה הוא הפתרון היחיד שיביא ליישור הפרקט ולנוכחותו על משטח ריצוף בטיחותי.

יישום הייבוש מתחת לפרקטים

הייבוש נעשה באמצעות מכונת ייבוש מקצועית. יבוצעו קידוחים זעירים דומים לזה שממנו בוצעה הבדיקה, ומבעדם יוכנסו צינורות ייבוש עטופים בבאנדים סופגים. את המכונה מפעילים רק לאחר שכל צינורות הייבוש חוברו. הפעלתה תוריד בהדרגה את מפלס הרטיבות הפנים רצפתי עד אשר הוא לא יהיה קיים. הפרקטים יתיישרו בהדרגה וניתן יהיה לחזור לשגרה במהרה.

לאחר פרויקט הייבוש

לאחר סיום פרויקט הייבוש, החברה תפעל לאיחוי הקידוחים ולהשתתת מראה פרקט כמו חדש, כולל ניקיון ופינוי שיירי ייבוש. החדר ייראה נקי ומבריק והפעם – גם ללא זנקי רטיבות פנימיים.

ייבוש מתחת לפרקטים של חברת OmegaDry – ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים

חברת OmegaDry – ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים מיישמת פרויקטים לייבוש מבנים מתחת לפרקטים. החברה מתמחה בכל סוגי הפרקטים, עץ מלא, למינציה ולמינציה מודפסת ומיישמת עבור בעלי המבנה ייבוש מלא הכולל הסרה טוטלית של נגע הרטיבות הפנימי. במידה והרצפה שלכם מתעקמת, הפרקטים לא מחוברים ונפערים סדקים ביניהם, ישנו חשש כי קיימת רטיבות פנימית. בחברת OmegaDry – ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים יפעלו לייבוש מלא של המקום, כולל בדיקה שהדבר לא נבע מנזילה. החברה תשאיר אחריה חדר נקי ומסודר, כמו חדש, לאחר כל פרויקט.

ייבוש תחת פרקט