ייבוש מים כלואים מתחת לרצפה באמצעות מכונת ייבוש מקצועית

אם גם אתם חוששים ממים כלואים מתחת לרצפה, יש לכך פתרון: ייבוש מים כלואים תת רצפתי. ייבוש רטיבות מתחת לריצוף נעשה באמצעות מכונת ייבוש ללא נזק לרצפה. לאחר השאיבה חוזרת תשתית הרצפה להיות במצב יציב וללא נזקי רטיבות. כיצד מיישמים ייבוש מים כלואים מתחת לרצפה?

הכל מתחיל בבדיקת מצע הרצפה

בדיקתו של מצע הרצפה קובעת האם הוא ספג או לא ספג נזקי רטיבות. מצע חול שיש בו מעל 6% רטיבות ומצע סומסום שיש בו מעל 3% רטיבות יצריכו ייבוש תת רצפתי – ייבוש רטיבות כלואה. הבדיקה נעשית באמצעות לקיחת דגימה מהרצפה שלכם על ידי קידוח 5 ס"מ. היא נלקחת למעבדה מקצועית ושם מאובחנת. כתוצאה מהבדיקה ימליצו לכם על הצעדים הנדרשים הבאים: בדיקה לשלילת נזילה אם אחוז המים שהתגלה לא מצביע על רטיבות פנימית או ייבוש תת רצפתי במידה והוא כן מצביע על כך.

ייבוש רטיבות כלואה
ייבוש רטיבות כלואה

יישום ייבוש רטיבות מתחת לריצוף הלכה למעשה

הייבוש נעשה באמצעות חיבור מכונת ייבוש למוקדי הרטיבות. הדבר מיושם באמצעות קידוחים של חורים 5 ס"מ והשחלת צינורות יניקה מבעדם. הצינורות מאובטחים על ידי באנדים סופגים לאקסטרה חיזוק וגם לספיגת המים שיברחו במהלך השאיבה. ייבוש רטיבות כלואה יתחיל באמצעות הפעלת מכונת הייבוש שתסחף את המים לכיוונה עד ייבוש פנימי מלא של הרצפה.

לאחר ייבוש רטיבות כלואה

ייערך ניקיון יסודי בדירה תוך כדי פירוק המכונה והצינורות המחוברים אליה. הניקיון יכלול פינוי שיירי בטון, יש ונסורת והחזרת הבית למצבו הקודם טרם הייבוש. כעת, הוא מוכן לשרת אתכם שוב לחוויות מגורים יבשות ובטוחות. חברת ייבוש מבנים זו עובדת תמיד נקי והיגייני למען הלקוחות שלה על מנת להסב להם תוצאת ייבוש מבנים ברמה אחרת.

OmegaDry – ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים – הוצאת מים כלואים מתחת לרצפה

חברת OmegaDry – ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים הנה בית-מומחים לטיפול ברטיבות פנימית. החברה מבססת את פועלה על בדיקות מעבדה מקיפות למצע הרצפה שלכם וכתולדה שלהן, מחליטה האם להיכנס לייבוש המבנה. במהלכו, מיושמים כל תהליכי הייבוש, החל מחיבור המכונה והצינורות ועד ייבוש ושאיבה של המים מתחת לאדמה. השירות מתבצע בתנאים סניטריים והיגייניים הכוללים ניקיון בסיום והחזרת הבית למצב כמו חדש לאחר התהליך.

ייבוש תחת פרקט