ייבוש חול רטוב תחת רצפה של חברת OmegaDry

ייבוש חול מתחת לרצפה היא משימה שכל מי שחווה עובש, עיקום של הרצפה וריח של טחב במבנה שלו – צריך להסדיר. הרטיבות הזו לא תיעלם ולא תתייבש כי אין מקור שמש מעליה. המים פשוט ייהפכו לעובש שיכלה כל דבר שלידו החל מהמרצפות הקרובות ועד לרחוקות יותר. אם יש לכם חשד לרטיבות פנימית, צרו קשר עם חברת ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים להסרת הנגע.

בדיקה שהמצע מצריך ייבוש תת רצפתי

הבדיקה נעשית באמצעות קידוח דק בו נלקחת דגימה של החול מבעד לחריר של 5 ס"מ. הדגימה מועברת למעבדה מקצועית לחקר עומס הרטיבות. במידה והוא מעל 6%, יש להסדיר ייבוש תת רצפתי באותו מבנה.

פעולות הכנה לקראת ייבוש תת רצפתי

הייבוש התת רצפתי מתבצע באמצעות מכונת צינורות אשר מחוברים לחרירים דקיקים של 5 ס"מ כל אחד על מנת שהקצוות יהיו מתחת לרצפה. הצינורות נעטפים בבאנדים סופגים והמכונה מייבש את המבנה. פעולות ההכנה מצריכות פינוי של תכולה והשארת 100% מקום למכונה ולצינורות שלה, כולל נתיבים ישרים בהם יעברו המים דרכפ. צינורות עקומים או מתקפלים עשויים להאריך את נתיב מעבר המים ובכך לעכב את זמן סיום הפרויקט.

יישום ייבוש תת רצפתי הלכה למעשה

הייבוש מתבצע באמצעות הפעלת המכונה. כאשר היא פועלת, הצינורות שואבים את המים והחלק הפנימי של המבנה מתחיל להתייבש לאטו. המרצפות מתיישרות בהדרגה ככל שהמבנה יותר ויותר יבש עד להגעה לתוצאה מלאה של יובש פנימי. אז, מסתיים תהליך הייבוש ומתחילות עבודות ההכנה של סיום הפרויקט.

ניקיון, סדר והחזרת המרחב למצב אכלוס מחדש

המרחב שעבר ייבוש תת רצפתי ינוקה ויוחזר למצבו הקודם. המרצפות הישרות והמבנה כעת חפים מעובש ובאמצעות פעולות הניקיון והסדר ניתן יהיה לחזור ולהשתמש בו כבדרך קבע, כמו בעבר.

OmegaDry – ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים שיטתי בהתאמה לכל מבנה

בחברת OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים מיישמים משימות ייבוש עבור הלקוחות השונים. הן כוללות את כל מה שצריל בשביל להשיב את המבנה למצב של 100% תקינות, ללא רטיבות פנימית. אם אתם חושדים שאתם במצב של רטיבות שכזו, הזמינו את המומחים של OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים!

ייבוש חול תחת רצפה