חברה מקצועית לאיתור נזילות: רטיבות מהתקרה של השכן

לא מעט פעמים על אף ששמרתם על דירתכם כבבת עיניכם, באתם וגיליתם שיש אזור רטוב ולא שמור. אם אתם עושים כל שנה איטום, בודקים רטיבות פנימית ומוודאים שאין לכם נזילות פנים, או בעיית אינסטלציה חיצונית, כנראה שהבעיה אינה אצלכם אלא אצל השכן שלכם בבניין. לכן, הרטיבות והעובש יופיעו על הקיר שגובל איתו, בין אם זו תקרה ואתם נמצאים מתחתיו ובין אם זה דופן חציצה אחר כמו קיר או לעתים רצפה (פחות סיכוי כי ריצוף קרמי או אבן ואפילו פרקט הם בעלי כושר איטום טוב שיכול לבלום נזקים מסוג כזה). מה אתם צריכים לעשות אם אתם חושדים בשכן שלכם.

העצה הבסיסית – דברו עם השכן והסבירו לו את המצב

שכנות בבניין עשויה להיות טובה ועלולה להיות קטסטרופלית אם השכן המדובר אינו משתף פעולה או ידוע כשתלטן ולא מתחשב. במקרה כזה, פנו אליו בעדינות ובנימוס והסבירו לו את המצב. תסבירו לו שבעת האחרונה ערכתם שיפוץ גדול בבית הכולל אינסטלציה ואיתור נזילות והבית שלכם נקי ויבש. בכל זאת, יש לכם תקרה מעובשת ואתם מעוניינים לדעת שאין בעיות במרצפות שלו על מנת שלא יחדרו נזקי רטיבות מלמעלה. תסבירו לו שאתם יכולים להמליץ לו על חברת שירות איתור נזילות שתבצע מולו את הבדיקה.

עצות למקרים בהם השכן לט משתף פעולה

במידה והשכן הודף אתכם, מתעלם או לא מעוניין להתקדם בחקר העניין של הנזילה אצלכם בתקרה, ניתן לפנות לאגודה לתרבות הדיור, ממש כמו שוועד הבית פונה אליה כאשר ישנם דיירים שלא משלמים. באגודה, תצטרכו לספק הוכחות שטיפלתם בדירתכם ושהיא כמו חדשה ורק בקיר החציצה או בתקרה עם השכן ישנן בעיות עובש, טחב ורטיבות ואתם מעוניינים לוודא שזה לא מהשכן. רק במידה והאגודה לא מסייעת בידכם לקדם את מטרתכם, מומלץ לפנות לערכאות.

OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים לרבות זיהוי מוקדם של נזילות

בחברת OmegaDry מתמחים באיתור נזילות. רטיבות מהתקרה של השכן היא מקרה מבחן נפוץ. אם הרצפה שלכם מתעקמת ומעובשת, סימן שהתקרה של השכן גורמת לכך. ואם התקרה שלכם מעובשת ומתעקמת סימן שהרצפה של השכן גורמת לכך. בשני המקרים חשוב להזמין את OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים. עובדי החברה יאששו שלא הדירה שלכם היא הבעיה ולאחר מכן יציעו לשכן את שירותי הבדיקה והפתרון הנדרשים להסרת איומי רטיבות פנימיים.

ראו גם: רטיבות קפילארית