איתור נזילות קשות עם מצלמה תרמית של המומחים של OmegaDry

איתור נזילות קשות הוא אחד האתגרים המשמעותיים במבנים. בין אם מדובר בבית מגורים, או מבנה מסחרי או תעשייתי, הנזילה הפנימית מהווה ללא ספק תרחיש אימים עבור הבעלים. במסגרתו, יש מים בתוך הקיר או התקרה או הרצפה ולא ניתן לעשות כלום פרט להריסת המבנה, או פנייה לשירותי ייבוש תת רצפתי שהמים הפנימיים יישאבו. נשאלת השאלה האם הרטיבות הזו הייתה נזילה, כלומר משהו שיחזור, או אירוע חד פעמי שלא יחזור. הדבר נבדק באמצעות ציוד טרמי ייעודי לאיתור נזילות פנים קשות.

יישום התחלתי של איתור הנזילות הקשות

את איתור הנזילות הקשות מיישמים באמצעות מצלמה טרמית ייעודית לצילום פנים ללא הריסה. על פי הרשמים מהצילום הפנימי ניתן יהיה לזהות האם ישנה נזילה במבנה וכיצד ניתן לדכות אותה ולדאוג שאזור זה לא יפיץ מים פנימיים.

פענוח התצלומים שבודקים האם ישנה נזילה

הפענוח ייעשה בידי מומחים של חברת איתור נזילות קשות. הם יקבעו, בראש ובראשונה, האם בכלל קיימת נזילה, ואם היא קיימת, היכן באזור המצולם זה מתרחש. בהתאם לממצאים יגובשו צעדי טיפול בנזילה על מנת להביא לייבוש פנימי של המבנה וחוסר הישנות מקרה הרטיבות הפנימית.

צעדים אפשריים לטיפול בנזילה

חברת איתור נזילות תספק לכם את סל הפתרונות האפשרי. ייתכן כי מדובר היה בחוסר איטום שגרם למים לבוא מהגשמים, ואז יהיה צורך באיטום מחדש. ייתכן כי הבעיה בכלל נובעת ממשהו באינסטלציה ואז תידרש בדיקה של צינורות הפנים ואיתור הסיפון או הצינור הסורר כולל תיקון. חברת איתור נזילות לא רק תאתר אותן אלא גם תצביע על מקור הבעיה על מנת שניתן יהיה להביא לפתרונהּ המיידי.

OmegaDry – ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים, איתור נזילות עם ציוד טרמי מתקדם

בחברת OmegaDry מיישמים ייבוש תת רצפתי ולצידו גם איתור נזילות באמצעות ציוד טרמי ייעודי הכולל עדשת צילום המזהה את החומר המצולם מבעד לקיר. OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים תפעל לגלות עבורכם מהו מקור הנזילה ולהציע פתרונות. ייתכן כי ייבוש תת רצפתי הוא שיידרש וייתכן כי יהיה צורך בפעולות איטום ואינסטלציה למיגור התופעה. מומחי OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים יספקו לכם את המענה המלא.