איתור נזילות מים בתקרה מהשכן

כיצד תדעו אם השכן שלכם גורם לנזילת מים שעלולה להשפיע גם על הדירה שלכם? במידה ואתם גרים מעל השכן, מתחתיו או בצד הדירה שלו, והתקרה, הרצפה או קיר החיץ עמו, ורק הם, מנופחים, מעובשים ונראים לא טוב, ייתכן כי הבעיה היא אצלו ולא אצלכם. במיוחד אם לא מדובר בקיר של חדר אמבטיה ובמיוחד כאשר יתר הקירות במצב מעולה, הסבירות לכך אפילו גבוהה למדי. מה אתם יכולים לעשות על מנת להשיב את שגרת חייכם בבניין לבטוחה ונעימה?

הזמינו מומחה מטעם חברת איתור נזילות

המומחה יגיע עם ציוד טרמי דמוי מצלמה, אך במקום להפיק תמונות הוא מזהה גוף בתנועה ויודע לדווח האם מדובר במים פנימיים. לא זו אף זו, הוא מתאר בתיאור וקטורי היכן נמצאים המים במקור, בצד שלכם או של השכן ובהתאם לכך ניתן לדעת אצל מי מתהווה בעיית הנזילה.

אישוש כי מדובר בדירת השכן

ניתן לבקש לבקר בבית השכן באמצעות דפיקה בדלת ובקשה מנומסת, הזמנת השכן לכוס קפה או לדיבור על ענייני דיומא. התבוננו, בעת שהוא מאפשר לכם להיכנס לביתו, בקירות החיץ שלו עמכם, במרצפות ובתקרות שיש לכם גבול עמו. האם הם מעובשים ומלוכלכים גם מהצד שלו? אם כן, זה רק מחזק את ההשערה שהנזילה הגיעה ממנו.

עידוד השכן להזמין שירות מקצועי לבחינת הנזילה

ספרו בעדינות הנדרשת כמובן – לשכן שלכם על חברת איתור נזילות מים. איתור הנזילות ייעשה בדירה שלו כפי שנעשה בדירה שלכם, אם הוא יאשר לנציגיה לפעול בבית: באמצעות מכשירים טרמיים ייעודיים. במידה והנזילה התגלתה יומלץ לשכן על דרכים להביא לחסימתה ותיקונה.

OmegaDry – ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים, איתור נזילות ופתרון בעיות מים כבדים בדירות

חברת OmegaDry מספקת ללקוחותיה שירות בנושא איתור נזילות מים. במידה והנזילה נחשדת כמי שמקורה הוא בבית השכן, ניתן יהיה להפעיל ציוד טרמי מהבית שלכם כדי לצלם ת הנזילה מבפנים ולהגיע לחקר האמת באמצעותו. במקרה כזה, מומלץ יהיה ליצור קשר עם השכן בעדינות הנדרשת, על פי המלצות האגודה לתרבות הדיור, על מנת לשמור על יחסי מגורים תקינים ביניכם. ביצירת הקשר, עדכנו אותו בפועלה של OmegaDry – ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים ואפשרו לו להזמין את נציגיה לבחינת דירות ופתרון בעיית המים הכבדים שבתוכה.

איתור נזילות מים בתקרה מהשכן