איתור נזילות מים בקיר של האמבטיה

באמבטיה, חלק מהקירות לא מחופים, אלא בנויים עם בטון ישירות ליד מוקדי המים. מטבע הדברים, קירות אלו חשופים לרטיבות פנימית ולכן מומלץ לחפות אותם. הבשורה הטובה היא שלא כל ניפוח בטון שאתם רואים בקיר או כתם של עובש מעיד שזו בהכרח נזילה. ייתכן ומדובר בנזק מקומי שעשיתם. כיצד תוכלו לדעת אם אין נזילה בתוך הקיר?

הזמינו חברת ייבוש מבנים בעלת הכשרה באיתור נזילות

על החברה להיות מוכשרת באיתור נזילות מבפנים. החברה צריכה, על סמך ביקור במבנה שלכם ועריכת בדיקות שיפורטו בפרק הבא, לדעת האם הקיר שלכם חווה נזילה, ואם כן – לספק לכך מענה מלא הכולל ייבוש והוצאת הקיר מסכנת ספיגת מים מבפנים.

ביצוע התצפית שבוחנת האם ישנה נזילה

הביצוע נעשה באמצעות מצלמה טרמית הבוחנת את הקיר מבפנים ללא צורך בעדשה המתבססת על נראות. רכיבי המצלמה מתבססים על גילוי טרמי בלבד. במידה ואובחנה נזילה, ניתן יהיה לראות זאת במצלמה באמצעות הגילוי הטרמי שידווח. אם אכן ישנה נזילה, יש לפעול לייבוש המוקד שלה באמצעות מכשור ייבוש ייעודי.

ייבוש הקיר שספג נזילה

הקיר שספג נזילה ייובש באמצעות מכשיר ייבוש ייעודי שיחובר באמצעות קידוח של 1 צול לשם הטמעת צינורות מטעמו. הצינורות ייעטפו בבאנדים סופגים ומכשיר הייבוש יופעל לשם הוצאת המים של הנזילה מקיר האמבטיה. בתום התהליך יהיה לכם קיר חף מנזילות ומים פנימיים.

התמחות מכל סוגי הקירות

החברה מתמחה הן בקיר אמבטיה עם בטון ישיר והן בקיר מחופה. היא מבצעת את משימותיה לאיתור נזילות פנימיות בהצלחה יתרה ואת הייבוש שלאחריהן תוך כינון תוצאה מושלמת ללא רטיבות פנימית.

חברת OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים בהתאם למצבם

בחברת OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים מתמחים בייבוש כל סוגי המבנים, איתור נזילות בקירות חדרי האמבטיה וטיפול מלא לצורך שיקומם מנזקי מים כבדים. החברה פועלת בהתאם למצבו של המבנה ומספקת את הפתרונות הנדרשים להחזרתו למצב של יובש פנימי מלא ללא איום הרטיבות מבפנים. אם זיהיתם חשד לרטיבות או נזילה, פנו למומחים של OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים לשם בדיקה וביצוע משימות ייבוש להסרת איום הרטיבות.

לכניסה לאתר אומגה לחצו כאן

איתור נזילות מקצועי באמצעות מצלמה טרמית