איתור נזילה בקיר או בתקרה מהשכן

לעתים, הנזילות החמורות ביותר עלולות להתרחש מבלי שנדע בכלל. אם זיהיתם עובש על הקירות, רצפות בטון טבעי מתחילות להתפורר, רצפות מחומרים קרמיים מתחילות להיסדק, מבעד לקירות ולמרצפות נשמע רחש של טפטוף, כל אלו עלולים להיות תסמינים של נזילה פנימית. בעבר, הכתובת לכך הייתה אינסטלטור ביתי שהיה בוחן את הצנרת הביתית ועל פי ההנדסה הפנימית שלה "מנבא" היכן נמצאת הנזילה. במילים אחרות, הוא היה צריך לנחש על סמך ניסיונו כי בתוך הקיר אין לנו אינדיקציה של מראה עיניים. לכן, כשהוא הגיע לנקודה בה הוא חושב שיש נזילה הוא הרס את הקיר במטרה לתקן אותה. בכמות מקרים לא קטנה, הקביעה של האינסטלטור התבררה כטעות ולכן כיום אין איש מקצוע שלא משתמש במצלמה טרמית לאיתור הנזילות.

חושבים שיש לכם נזילה פנימית? קראו רק לחברת ייבוש מבנים

בחברת ייבוש מבנים ישנו יתרון נוסף שאין אצל אינסטלטורים: לא צריך להרוס מרצפות וקירות בכלל. החברה מתמחה בייבוש המרצפות מלמעלה והיא מספקת לכם 2 בדיקות מקדימות:

  • איתור הנזילה באמצעות מצלמה טרמית אינפרה אדומה.
  • לקיחת דגימת מצע מהרצפה או הקירות במידה ואותרה נזילה, לבדיקה במעבדה.

במידה ומדובר בנזילה לא פעילה, שבעבר גרמה לטפטוף הפנימי, ניתן לייבש את המבנה ללא הריסה. במידה והנזילה פעילה, תצטרכו להרוס את הקיר בו היא אותרה כדי לתקן אותה.

איתור נזילה עם מצלמה – מדויק יותר, מהיר יותר

איתור נזילה באמצעות מצלמה טרמית מספק חיווי חד ערכי לגבי המיקום שלה. פעמים רבות הצינור הפנימי שהתפוצץ כלל אינו זה שהגיוני לשער עליו השערות אלו בהתאם למבנה מערכת המים. לעתים, צינור צד שהוא חלק מאסופת נתיבי מים המתחברת לצינור הראשי עשוי להיות זה שבו נמצא החור ולעתים זה עלול להיות בכלל צינור של השכן ולא שלכם. רק באמצעות מצלמה טרמית ניתן לקבל חיווי מדויק לגבי מיקום מקור הנזילה.

איתור נזילות וייבוש מבית OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים

חברת OmegaDry עוסקת בייבוש תת רצפתי ובייבוש מבנים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת במיוחד שלא מצריכה את הריסת קירות ומרצפות המבנה ליישום הפעולה. לחברה – מצלמות אינפרה אדום מתקדמות לאיתור הנזילות. באמצעות הטכנולוגיה האינפרה אדומה ניתן להתחקות אחר גוף חם בתנועה ולזהות נזילות פנימיות בקירות ובמרצפות. ניתן לייבש את הנזילות באמצעות מכונה ייעודית מבית OmegaDry ללא הריסה במידה והן לא נובעות מצינור אלא מהצטברות מקומית של מים. במידה וזה צינור, יש להרוס את הקיר במטרה לתקן אותו.

רטיבות בתקרה מהשכן | איתור וייבוש רטיבות בתקרה