איך תוכל לדעת שאתה צריך ייבוש תת רצפתי בבית?

ייבוש תת רצפתי בבית נדרש כאשר ישנה רטיבות מתחת לרצפה, מבעד לקירות או מעל לתקרה. אם היה לכם אירוע ובו היו מעורבים זרנוקי מים כמו נזילה, השתוללות של ילדים וכיוצא באלה, והוא התרחש בתוך הבית, מומלץ להזמין טכנאי מומחה לבדיקה פנימית של משטחים על מנת לבחון אם אתם זקוקים לייבוש. יחד עם זאת, ייתכנו מקרים בהם המשטחים שלכם רטובים מבפנים ובכלל לא באשמתכם, למשל אם התקרה או הרצפה או הקיר המבדיל של השכן הם אלו שניזוקו. ההמלצה היא כאשר מבחינים בעובש על מי ממשטחי הבית או מריחים ריח של פטרת וטחב מכיוון הקירות, להזמין חברת ייבוש מבנים.

תאונות ידועות בהן היו מעורבים מים

תאונות כפי שאוזכרו לעיל כמו נזילה, התפוצצות של ברז או צינור פנימי, משחקי מים של ילדים בתוך הבית, ועוד, יצריכו ככל הנראה מענה ייבוש תת רצפתי. מענה זה ניתן על ידי חברת ייבוש והוא מתבסס על תוצאותיה של בדיקת דגימה מבעד למשטח החשוד כרטוב. בדיקה זו תילקח באמצעות קידוח של 5 ס"מ במטרה להגיע למצע של הרצפה, שעשוי להיות חול או חצץ. הנזק ברטיבות הוא ספיגת מים שלו, משום שהוא נמצא מתחת למרצפות ואין מה שייבש אותו. המים צפויים להפוך לטחב, פטריות ועובש בהיעדר טיפול. הדגימה נלקחת ומועברת למעבדת חברת הייבוש, ושם בודקים האם הוא לח בשיעור של 3% ומעלה בחצץ או 6% ומעלה בחול. אם כן, יש ליישם ייבוש תת רצפתי בבית.

רטיבות ברצפה שניתן לזהות על ידי עובש

רטיבות זו עשויה להתהוות עקב הנעשה בבית השכן ממתחת, ואם אתם נמצאים בפנטהאוז מעל הגג– ייתכן כי איטום לא מקצועי מפני הגשם גרם למים להיספג בפנים. אם זיהיתם עובש ברצפה, יש לקרוא באופן מידי לחברת ייבוש תת רצפתי בבית אשר תיקח דגימה ממצע הפנים של התקרה ותבחן במעבדה ייעודית האם היא מצריכה ייבוש. מומלץ להיות ערניים ולקרוא לנציגי החברה כמה שיותר מוקדם למניעת נזק חמור שיצריך פעולת ייבוש אינטנסיבית במיוחד ואיטום האזור.

OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים באופן מקצועי

בחברת OmegaDry מספקים לבתי אב שירות ייבוש תת רצפתי יעיל ומקצועי. החברה עובדת על בסיס קידוחים של 5 ס"מ ומבעדם היא מציבה צינורות ייבוש המחוברים למכונה ייעודית. OmegaDry – החזירו את הרצפה שלכם למיטבה ומנעו את ההידרדרות!

ייבוש סומסום

OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים כולל איתור נזילות מקדים

לפני שתיכנסו למשימה של ייבוש תת רצפתי, ודאו שלא מדובר בנזילה שתזרים לפנים הרצפה או הקיר מים באופן קבוע. המומחים של OmegaDry יזהו עבורכם את המוקד באמצעות ציוד צילום טרמי מתקדם ויגבשו צעדים מומלצים לתיקון הנזילה. יש לכם חשד לנזילה או רטיבות פנים? קראו למומחים של Omegary ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים.

מאתר נזילות מקצועי