בדיקת לחות במצע סומסום במעבדה

אנשים רבים נאלצים להתמודד עם הצפה בשטח הבית, אך לא כולם מבינים את החשיבות של חברה מקצועית, המתמחה בתחום. רק חברה מסוג זה תוכל לוודא כי הלחות לא חלחלה לתוך המצע המצוי מתחת למרצפות, דבר שעלול לגרום להתפתחות של עובש וטחב. 

אנו בחברת אומגה טכנולוגיות ייבוש בע"מ נשמח לספק לכם בדיקת לחות במצע סומסום במעבדה ניידת, על מנת להבטיח לכם דוח מפורט הקביל בבית המשפט. במידה ואחוזי הלחות יהיו גבוהים מהנורמה, נשמח לספק לכם ייבוש תת רצפתי באמצעות שימוש בייבשנים המוחדרים לתוך הקידוחים, ששימשו לצורך בדיקת מצע הסומסום.

בדיקת לחות במצע סומסום במעבדה ניידת – מי בכלל צריך את זה?

כל מי שסבל לאחרונה מנזילה רצינית או מהצפה, אשר עלולה לגרום ללחות כלואה בתוך מצע הסומסום המצוי מתחת לריצוף הבית, זקוק לשירותיה של חברה מקצועית ואמינה המספקת בדיקת לחות במצע סומסום במעבדה ניידת. יש לזכור כי באמצעות בדיקת לחות אמינה ומקצועית ניתן להבין את מצב המצע ולהחליט לגבי המשך הטיפול בבעיה. 

במידה והבדיקה יוצאת תקינה, אין שום צורך לבצע שום פעולה נוספת. אך במידה ומתגלה כי אחוז הלחות גבוה מידי, יש צורך לבצע ייבוש תת רצפתי, במטרה לייבש את מצע הסומסום ובכך למנוע התפתחות של עובש וטחב מתחת לריצוף הבית. 

חשוב להדגיש כי אם בעבר היה צורך לפרק את כל הריצוף בבית, במטרה להחליף את מצע הסומסום, הרי שהיום ניתן לייבש את המצע באמצעות שימוש באותם הקידוחים, שנעשו לצורך דגימת המצע לצורך בדיקת הלחות. 

הייבוש נעשה על ידי ייבשנים ייעודיים, אשר מייבשים את המצע באמצעות צנרת מיוחדת המוחדרת לתוך הריצוף. בצורה כזו ניתן לייבש את כל המצע בצורה המהירה והיעילה ביותר, ללא שום צורך לפרק את הריצוף או ליצור נזק לבעל הנכס.

בדיקת לחות במצע סומסום במעבדה ניידת – כיצד לעשות זאת נכון?

הדרך היעילה ביותר לבצע בדיקת לחות במצע סומסום, היא באמצעות יצירת קידוחים ייעודיים במספר נקודות מפתח בריצוף הבית. חברה מקצועית ואמינה המתמחה בתחום, תוכל לבצע את הקידוח במינימום נזק למרצפות שלכם. 

לאחר מכן, עובדי החברה ייקחו דגימה ממצע הסומסום המצוי מתחת למרצפות ויבצעו את בדיקת הלחות באמצעות מעבדה ניידת, המספקת תוצאה מהירה ואמינה. 

בסיום בדיקת לחות במצע סומסום במעבדה ניידת אתם אמורים לקבל דוח ברור ומפורט לגבי מצב הלחות הכלואה מתחת לריצוף שלכם. יש לציין כי הדוח חייב להיות קביל בבית משפט, על מנת לקבל את הפיצויים המגיעים לכם מחברת הביטוח. 

אנו בחברת אומגה טכנולוגיות ייבוש בע"מ נשמח לספק לכם בדיקת לחות במצע סומסום במעבדה ניידת ברמת האמינות הגבוהה ביותר. אנו מספקים לכל לקוח דוח מפורט הקביל בבית המשפט ומספקים את פתרונות הייבוש התת רצפתי המתקדמים והמשוכללים ביותר בתחום. להזמנות ולקבלת פרטים נוספים, צרו קשר.

בדיקת לחות במצע חול וסומסום במעבדה

בדיקת לחות במצע חול וסומסום במעבדה ניידת
בדיקת לחות במצע חול וסומסום במעבדה

בדיקת לחות במצע חול וסומסום במעבדה

בדיקת לחות במצע חול וסומסום במעבדה

בדיקת לחות במצע חול וסומסום במעבדה