OmegaDry - ייבוש מבנים ויבוש תת רצפתי

אומגה טכנולוגיות ייבוש הינה חברת בת של אומגה טכנולוגיות איטום בע"מ משנת 1993  

אומגה טכנולוגיות ייבוש הינה החברה המתקדמת בארץ בתחומי: איתור נזילות במצלמה תרמית, ייבוש תת רצפתי, לחברה צוות מקצועי, מנוסה, יעיל ומסור שעושה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום שכוללות שימוש במצלמות אינפרא אדום להדמיה תרמית.

באמצעות הציוד המשוכלל, ניתן לאתר לחות הקלה בניהם בכל האלמנטים במבנה: קירות, בריצוף, צנרת, במרזבים ובצינורות הדירה או הבניין. מצלמות אלו מזהות אזורים של חום וקור במשטח הנבדק  ועל פי הבדלי הטמפרטורה ניתן לאתר באמצעותן את המיקום המדויק של הנזילה או הבעיה ללא צורך בשבירת קירות, הרמת ריצוף וגרימת נזקים למבנה.

עובדי החברה עוברים השתלמויות בארץ ובחול בתחום נזקי מים ושילוב ציוד.

המאתרים שלנו הינם ברמה של "סורק רמה 1" המורשים  ע"י בית המשפט בישראל לבצע סריקות בהדמיה תרמית

עד לא מזמן הפתרון לחדירת מים היה פירוק הריצוף, מה שגרר הוצאות נוספות על עבודה רבה ויקרה. אך כיום קיימים פתרונות מתקדמים לטיפול ברטיבות ואחד מהם נקרא "ייבוש תת רצפתי" שהוא בעצם ייבוש המצע(חצץ/חול) שמתחת לריצוף. משמעות הדבר היא טיפול בנזקי מים באמצעות שאיבה בוואקום מתחת לרצפה (ייבוש חול רטוב מתחת לריצוף). מדובר בדרך מיוחדת ויעילה לשאוב לחות המוחדרת לתוך הריצוף בעזרת צינורות ללא צורך בשבירת הרצפות. סימני רטיבות מתחת לריצוף מתאפיינים בקילופי צבע או התנפחויות או תפרחת של מלחים  במרווח שבין האריחים כתמים על ריצוף טבעי, ריקבון ועובש מתחת לריצוף.

אומגה טכנולוגיות ייבוש הוקמה לתת מענה ללקוחותינו באופן מלא גם לאחר איתור ותיקון הכשל. היתרון בייבוש תת רצפתי כפול מאחר והוא גם מונע מכם הוצאות מיותרות של שבירת הריצוף וגם מטפל בבעיה מהשורש. בעזרת שאיבת וואקום אנו מונעים את הצורך לשבור את הריצוף וכן מרכזים את הלחות והנוזלים באופן שייצא באופן מבוקר דרך מערכת הביוב . אומגה טכנולוגיות ייבוש מבנים מתמחים בייבוש לאחר הצפה, נזילה וטיפול ברטיבות כלואה מתחת לרצפות. נזקי רטיבות כגון אלו עשויות לגרום נזק רב לתשתיות ולמבנה. ברשותנו ציוד מיוחד לבצע ייבוש חצץ וכמו כן גם ייבוש חול על ידי שאיבת מים מהמצע מתחת לריצוף , כל זאת כאמור ללא פירוק הריצוף.

ניתן להפחית את נזקי הרטיבות ולמנוע את התפתחות עובש. כאן נכנסים לתמונה אנשי המקצוע של "אומגה טכנולוגיות ייבוש" באמצעות תהליך מוקפד ויסודי במכשור חדשני ומתקדם, אנחנו פועלים לאיתור הכשל ומשמשים מאתר נזילות ואת היקף ומיקום הרטיבות שהצטברה בתוך המבנה על ידי בדיקת לחות והערכת מצב למעבדה ועפ"י התוצאות מבצעים  תהליך ייבוש רצפה לאחר הצפה ושיקום נזקי הרטיבות מתחת לריצוף במספר שלבים הכרחיים הכוללים קידוח חורים, שימוש במשאבות רבות עוצמה, ייבשני עיבוי ומפוחים אוויר.