שיקום נזקי מים גדולים ע"י צוות המומחים של אומגה

אם חוויתם רטיבות במבנה כתוצאה מהטחת מים בנזילה, משחקי מים של ילדים בתוך הבית, וכד' יש לפנות לחברת שיקום נזקי מים גדולים. במסגרת השירות, הרצפה שלכם תיבדק, כמו גם קירות ברחבי הבית הנחשדים כרטובים מבפנים. במידה והמשטחים השונים יימצאו רטובים, ייערך ייבוש תת רצפתי וייבוש קירות מבפנים כדי להסיר את איום הרטיבות מבפנים. זו רטיבות שלא תתייבש ועשויה לחולל נזקים רחבי היקף למבנה בעתיד.

בדיקת רטיבות פנימית של המבנה

הבדיקה נעשית באמצעות לקיחת דגימה ממצע הרצפה, חול או חצץ. במהלך לקיחת הדגימה, תדעו מהו המצע שלכם. הדגימה תילקח למעבדה ייעודית בה יאובחנו התוצאות ועל פי מה שייצפה שם, יוחלט על המשך הטיפול בייבוש הפנימי של הרצפה והקירות.

תוצאות בדיקה המעידות על נחיצותו של הייבוש

תוצאת בדיקת מצע חול של 6% ומעלה מעידה על צורך בייבוש המבנה. תוצאת בדיקת מצע חצץ (סומסום) בשיעור של 3% ומעלה מעידה על צורך בייבוש המבנה. תשתית המעבדה המקצועית של חברת הייבוש מאפשרת לדעת במדויק מהו מצבו של מצע הרצפה שלכם.

יישום הייבוש הלכה למעשה

את הייבוש מבצעים באמצעות ניקוי ופינוי הרצפה, קידוח חורים של 1 צול, השחלת צינורות ייבוש מבעדם, חיזוקם באמצעות באנדים סופגים לספיגת מים שיוטחו מהצדדים במהלך הייבוש ולא יעלו לצינור, והפעלת המכשיר לאחר שחובר לחשמל. במהלך הייבוש, מים יעלו לכיוון הצינורות והרצפה תחל להתייבש מבפנים, כפי שהיא הייתה בעבר, טרם הרטיבות הפנימית.

OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים בהתאם למצבם

אם אתם זקוקים לשירות שיקום נזקי מים גדולים כתוצאה מנזקי מים מוכרים, שאתם יודעים על קיומם, צרו קשר עם OmegaDry. אם אתם חושדים שיש לכם נזקי מים גדולים כתוצאה מנזילה פנימית, צרו קשר עם OmegaDry לבדיקת קיומה של נזילה זו וביצוע פרויקט היבוש בהמשך. נזילה פנימית מזהים באמצעות מרצפות עקומות, קירות שחומים מעובש וריח של עובש ברחבי הבית. במידה ואלו הסימפטומים, מומלץ מאד ליצור קשר עם OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים גם לשם בדיקת הנזילה, גם לשם בדיקה שמצע הרצפה רטוב וגם לשם ייבוש הרצפה והקירות במלואם במקרה של רטיבות פנימית.