שיקום נזקי מים גדולים ע"י צוות המומחים של אומגה

מהו שיקום נזקי מים גדולים ומדוע כל אחד ואחת מכם/ן עלול/ה להיות זקוק/ה לשירות? שיקום נזקי מים גדולים הוא מצב בו התהוו נזקי מים כה כבירים עד כי הם חדרו לתוך מצע הרצפה שלכם. מצע הרצפה מבוסס או על חול או על חצץ. ברגע שמצע זה נרטב בשיעור של 3-6% הרצפה בסכנת התנפחות וחוסר יציבות כתוצאה מהרטיבות. נזקים כאלה עלולים להיווצר כתוצאה ממשחקי ילדים על מים, ברז שהתפוצץ ודלף, סופות שקלקלו את תשתית האיטום בחלונות וגרמו לזגוגית הפנימית ולקיר שמסביבה להיות אפופי מים, ועוד.

מה עושים את חושדים שיש לנו נזקי מים גדולים?

יש לפנות לשירות שיקום נזקי מים גדולים של חברת מומחים ייעודית. חברה זו מתמחה בייבוש מבנים מלא ומיישמת עבור לקוחותיה את כל מה שנדרש על מנת להביא לכך שהמבנה ישוב להיות יבש ובטוח מבנים. מים פנימיים שנמצאם מתחת לרצפה ומאחורי הקירות הם מים שלא יתייבשו כי הם לא חשופים למקור שמש. ברם, אם הם ממש מיעוט קטן ביחס לשאר מרכיבי הפנים הנזק עשוי להשתקם לבד. בפרק הבא תוכלו ללמוד כיצד חברת שיקום נזקי מים גדולים מעריכה זאת.

כיצד מעריכים מהו שיעור המים הפנימיים שממנו חייבים לייבש מבפנים?

יש לבדוק ב- 2 שלבים את הרצפה שלכם. בשלב הראשון ייבדק מהו המצע שלכם באמצעות לקיחת דגימה ממנו. היא תיעשה באמצעות קידוח של 5 ס"מ אשר מבעדו תוצא דגימה קטנה של המצע. הוא עשוי להיות או חול או חצץ. בשלב השני בודקים במעבדה את דגימת המצע שהוצאה מהרצפה שלכם. במידה וזהו חול, שיעור רטיבות של מעל 6% יצריך ייבוש פנימי. במידה וזהו חצץ, שיעור רטיבות של מעל 3% יצריך ייבוש פנימי. במידה והשיעור זניח מכך, על אף שמדובר במים פנימיים הם לא יסבו נזק. יחד עם זאת, גילויים היא סיבה מספקת לדאגה ולכן חשוב לבצע בדיקה לשלילת נזילה באמצעות ציוד טרמי מתקדם.

אומגה דריי OmegaDry – ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים באמצעות מכשור אלקטרוני ייחודי

חברת אומגה דריי עובדת עם מכונת ייבוש מבנים אולטימטיבית אליה מחוברים צינורות יניקה. באמצעותם מבצעים את הייבוש על ידי כך שהם מחוברים מתחת לרצפה שלכם באמצעות קידוח זעיר של 5 ס"מ לכל צינור. הצינורות מודבקים גם על ידי ניירות סופגים וכך מים שלא התייבשו פשוט יעלו אליהם למעלה והשפעתם תנוטרל. בדרך זו משכילים המומחים של אומגה OmegaDry – ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים לספק ללקוחותיהם מענה ייבוש מושלם לרצפתם.